Η Hublot αποτίει φόρο τιμής στην αγωνιστική παράδοση της Ferrari

Οι 1.000 αγώνες της Scuderia αποτελούν την έμπνευση πίσω από τη συλλογή Big Bang.

Το Grand Prix στο Μουγκέλο της Τοσκάνης μπορεί να έληξε με την επεισοδιακή νίκη του Lewis Hamilton και της Mercedes μέσα στο σπίτι της Ferrari, για τη Scuderia όμως υπήρξε ένας πραγματικός σταθμός. Πριν από λίγες ώρες, τα αγωνιστικά χρώματα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έτρεξαν για χιλιοστή φορά στις πίστες της Forumula 1. Μία επέτειος, δηλαδή, που η Hublot φρόντισε να μην πάει χαμένη. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hublot (@hublot) on

Η ελβετική ωρολογοποιία από το 2011 μέχρι σήμερα εμφανίζεται σταθερά τόσο στο αμάξωμα των αγωνιστικών Ferrari της F1 όσο και στα κράνη των πιλότων της. Η στενή, λοιπόν, αυτή σχέση δεν θα μπορούσε παρά να τονιστεί με μία τόσο σημαντική αφορμή: Η νέα συλλογή θα έχει τον χαρακτηριστικό τίτλο Big Bang Ferrari 1000 GP, θα αποτελείται από δύο διαφορετικά ρολόγια, τα οποία θα κατασκευαστούν σε 20 κομμάτια το καθένα ως μία υπενθύμιση στη χρονιά (σ.σ: 2020) η  Scuderia έσπασε το φράγμα των 1000 αγώνων.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hublot (@hublot) on

Ο μηχανισμός Unico Manufacture της Hublot είναι κινητήριος δύναμη πίσω από τα Big Bang που θα φέρουν την επιγραφή "1000 GP" και θα έχουν αυτονομία 72 ωρών. Όσον αφορά το design τώρα, η μακρά παράδοση της Ferrari βρίσκεται στο πρώτο πλάνο: Στο ένα μοντέλο το δέρμα πέκαρι και η κάσα των 45 mm από πλατίνα κλέβουν την παράσταση.

Ενώ στο άλλο, το υλικό που χρησιμοποιείται για να κατασκευαστούν τα κεραμικά φρένα των αγωνιστικών Ferrari είναι εκείνο που δεσπόζει σε ένα κατάμαυρο μοντέλο που αποτελεί φόρο τιμής τόσο στο παρελθόν όσο και στο μέλλον της Scuderia.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.