
Η Hublot έντυσε με τουλάχιστον 300 διαμάντια τα νέα της μοντέλα
Μία πραγματικά πολυτελής επιλογή που κάνει ακόμα πιο μοναδική τη σειρά High Jewellery.

Οι πολύτιμοι λίθοι δεν είναι άγνωστοι στον ωρολογοποιία. Η απόφαση, όμως, της Hublot να προσθέσει στη σειρά High Jewellery τρία μοντέλα που το καθένα από αυτά διαθέτει περισσότερα από 300 baguette-cut διαμάντια τοποθετημένα ένα ένα με το χέρι στην κάσα, ανεβάζει την πολυτέλεια σε πρωτόγνωρα επίπεδα. Nαι, αυτά είναι πραγματικά κοσμήματα για τον αντρικό καρπό που θα τα φορέσει.
Το ελβετικό brand, όμως, δε βασίζει την ποιότητά του μόνο στα σπάνια ορυκτά δώρα της μητέρας γης και τα εντυπωσιακά ονόματα που εμπνέονται από τον κόσμο της θεωρητικής φυσικής και της αστρονομίας. Υπάρχει παράδοση δεκαετιών και cutting edge τεχνογνωσία που συνοδεύει τα μοντέλα της.
Τα μοντέλα

Big Bang Unico High Jewellery
Το Big Bang Unico High Jewellery είναι ένας μοναδικός χρονογράφος που κρύβει στον πυρήνα του τον μηχανισμό HUB1280 της ελβετικής ωρολογοποιίας. Αυτό στο εσωτερικό του, μιας και την εξωτερική του εμφάνιση κοσμούν 334 διαμάντια (συνολικά 12,5 καρατιών) σε μία κάσα από πλατίνα.

Spirit of Big Bang High Jewellery
Το δεύτερο μοντέλο, το Spirit of Big Bang High Jewellery, διαθέτει κάσα σε σχήμα toneau, η οποία έχει τη χαρά και τιμή να φιλοξενεί 346 baguette cut διαμάντια και τον μηχανισμό HUB4700 στο εσωτερικό της.

Όσο για το ίσως πιο εντυπωσιακό κομμάτι της διαμαντένιας τριάδας; Το Classic Fusion High Jewellery, πέρα από τον HUB1710 self-winding μηχανισμό, διαθέτει τον πραγματικά εντυπωσιακό αριθμό των 427 (!) διαμαντιών που αθροίζονται σε συνολικά 20.8 καράτια.
Όπως είναι λογικό και αναμενόμενο, τα συγκεκριμένα μοντέλα που θυμίζουν περισσότερο οικογενειακά κειμήλια κάποιας παλιάς αριστοκρατικής οικογένειας αλλά παράλληλα διαθέτουν σύγχρονο design μόνο φτηνά δε θα μπορούσαν να είναι: Το πιο "απλό", το Big Bang Unico κοστίζει 316 χιλιάδες δολάρια (270.000 €) ενώ η το Classic Fusion πηγαίνει ακόμα ψηλότερα αγγίζοντας τις 370 χιλιάδες δολάρια (316.000 €).
φωτογραφίες © Ηublot
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.