Casio x Pac-Man: Ένα fun ρολόι για τα 40 χρόνια του blockbuster video game

Το νέο, προσιτό και 'oh so 80s' νεοβίντατζ ρολόι της Casio είναι σκέτη Pac-Man τρέλα.

Casio x Pac-Man; Γιατί όχι ή, μάλλον, γιατί ναι; Επειδή μας αρέσει να ζούμε σε εξιδανικευμένα παρελθόντα, καθώς το πέρασμα του χρόνου αμβλύνει τις γωνίες τους. Έτσι εξηγείται η τρέλα με το νεοβίντατζ ρολόγια που αποτίνουν φόρο τιμής στο καθημερινό ντιζάιν, τον υλικό πολιτισμό και την pop culture αλλοτινών, πιο fun ή ρομαντικών καιρών. Τελευταία τέτοια κυκλοφορία, το συναρπαστικό και στιλάτο ρολόι της Casio που είναι αφιερωμένο στο Pac-Man, το πρώτο blockbuster βιντεοπαιχνίδι στην ιστορία του κόσμου.

Η αγάπη άργησε έναν χρόνο

Ο Pac-Man, που λέτε, ως βιντεοήρωας, σαραντάρισε επισήμως πέρυσι, αλλά στην ιαπωνική εταιρεία κατασκευής ρολογιών Casio -άλλος θρύλος αυτή- αποφάσισαν να γιορτάσουν τα γενέθλιά του φέτος, πολύ περισσότερο από 40 ημέρες μετά. Πολύ καλά έκαναν, δεν θα τους παρεξηγήσουμε. Στον Pac-Man, άλλωστε, του αξίζει να γιορτάζει κάθε μέρα, κάθε χρόνο, αλλά και κάθε λεπτό.

Τα χαρακτηριστικά του ρολογιού

Το εν λόγω ρολόι είναι τίγκα στις σχεδιαστικές αναφορές στο πεινασμένο στρογγυλό κίτρινο "ούφο" - στα 80s, έτσι δεν τα λέγαν στα ελληνικά χωριά και τις επαχρίες τα arcade βιντεοπαιχνίδια; Βάση του, αποτελεί το μοντέλο A100WEPC το οποίο με τη σειρά του αποτελεί μία "αναπαραγωγή" του Casio F-10 που πρωτοκυκλοφόρησε το 1978 και υπήρξε το πρώτο ρολόι με ψηφιακό μηχανισμό Quartz που περιελάμβανε λειτουργία ημερολογίου και κάσα από ρητίνη

Στο εμπρόσθιό του τμήμα βρίσκονται τα τέσσερα κουμπιά που υπήρχαν και στο αυθεντικό F-10 όπως και η ένδειξη-logo "illuminator", με γράμματα από LED. Το καντράν του είναι όλο διακοσμημένο με έναν από τους λαβύρινθους του βιντεοπαιχνιδιού ο οποίος, εκτός από τις τελίτσες που θρέφουν την πείνα του Pac-Man και τα κερασάκια-bonus, απεικονίζει και τα τέσσερα φαντάσματα που αν δεν φάει τη μεγάλη την τελίτσα απειλούν την ύπαρξή του. 

Casio x Pac-Man: Ένα fun ρολόι για τα 40 χρόνια του blockbuster video game

Ένα παρόμοια "ντεσέν" επαναλαμβάνεται στο λουράκι του, με τα σχέδια να έχουν γίνει με γκρι χρώμα πάνω σε μαύρο φόντο. Η αδιάβροχη κάσα του είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και στο εξωτερικό πίσω της τμήμα έχει χαραχθεί με laser η αρχική οθόνη του βιντεοπαιχνιδιού, πλήρης ενός 3D logo του Pac-Man. 

CASIO X PAC-MAN

> Διάβασε ακόμα: TAG Heuer x Super Mario: Ένα smartwatch φτιαγμένο για gamers

Ο Pac-Man πουλάει, πουλάει πολύ

Σε αυτό το σημείο και για την πλήρη πληροφόρησή σου, οφείλουμε να σε ενημερώσουμε ότι το ρολόι της Casio -που είναι ήδη διαθέσιμο προς μόλις 99,95 δολάρια στο αμερικάνικο site της εταιρείας- δεν είναι το πρώτο μοντέλο που αποτίνει ομάζ στο απόλυτο 80s βιντεοπαιχνίδι, καθώς έχει προηγηθεί η Pac-Man έκδοση του T-80 της Timex που ξεπούλησε ήδη με την ανακοίνωση της κυκλοφορίας της. 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.