Regé-Jean Page, το νέο πρόσωπο της Longines
Η κομψότητα είναι στάση ζωής τόσο για τον Regé-Jean Page όσο και για την Longines.
Η ελβετική εταιρεία υψηλής ωρολογοποιίας Longines μόλις ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον ηθοποιό Regé-Jean Page, ο οποίος πλέον αποτελεί τον νέο της Ambassador of Elegance. Πραγματικά, δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε πιο ταιριαστή επιλογή. Κι αυτό γιατί ο Page διαθέτει μία έμφυτη αίσθηση του στυλ και η κομψότητα που τον χαρακτηρίζει δεν γνωρίζει ούτε σύνορα ούτε γενεές.
Ο ρόλος του Duke of Hastings που τον απογείωσε
Η υποψήφια για Emmy ερμηνεία του Βρετανού ηθοποιού ως Duke of Hastings στην υπερεπιτυχημένη σειρά εποχής Bridgerton του Netflix όχι μόνο αιχμαλώτισε το κοινό σε όλο τον κόσμο, κάνοντάς τον έναν από τους πιο αγαπημένους ηθοποιούς, αλλά του προσέφερε και δάφνες, με πολλές υποψηφιότητες σε αρκετές απονομές βραβείων, από τις οποίες κέρδισε αυτό του Outstanding Actor στα NAACP Image Awards.
Μία συνεργασία βασισμένη στον αμοιβαίο θαυμασμό
Όταν ανακοινώθηκε ότι ο Page αναλαμβάνει τον ρόλο του Ambassador of Elegance, ο CEO της Longines, Matthias Breschan, τον καλωσόρισε με τα εξής λόγια: "Δεν εμφανίζονται κάθε μέρα ηθοποιοί με το ταλέντο, τον αέρα και την παρουσία του Regé-Jean. Έχει ήδη καταφέρει τόσα πολλά, κι όμως, είναι ξεκάθαρο ότι αυτά αποτελούν μόνο το ξεκίνημα μίας σπουδαίας καριέρας. Του αξίζει να του χρεώσουμε το ότι επαναπροσδιορίζει την έννοια της κομψότητας και όλοι εμείς στην Longines τον καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό στην οικογένειά μας”.

Τα αισθήματα είναι σαφώς αμοιβαία καθώς ο Regé-Jean Page ανυπομονεί κι εκείνος για τη συνεργασία τους. Περιγράφοντας τον ενθουσιασμό του για τη Longines, είπε: "Είναι κάτι το πραγματικά απλό. Η Longines φτιάχνει τόσο όμορφα ρολόγια. Υπάρχει πάντα κάτι το εξαιρετικό όταν σου δίνεται η δυνατότητα να δουλέψεις με πράγματα που κάνουν τον κόσμο μας πιο όμορφο”.
Τα επόμενα βήματα του Regé-Jean Page
Όσον αφορά τα επόμενα επαγγελματικά σχέδια του Regé-Jean Page; Αυτά περιλαμβάνουν έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στο blockbuster Dungeons and Dragons της Paramount Pictures, ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε τα γυρίσματα για το The Gray Man των Joe & Anthony Russo που θα προβληθεί από το Netflix. Στη συνέχεια θα πρωταγωνιστήσει και θα είναι executive producer στο reboot του The Saint, πάλι για την Paramount Pictures.
> Διάβασε ακόμα: Η Longines ποντάρει στο μαύρο

Όμορφα ρολόγια, όμορφοι άνθρωποι, όμορφος κόσμος
Επί χρόνια, η αξίωση -κάτι παραπάνω από απλό μότο- της Longines υπήρξε το Elegance is an Attitude - Η Κομψότητα είναι Στάση Ζωής. Ο ίδιος ο Regé-Jean Page θεωρεί τον εαυτό του κομψό; Χαμογελάει και λέει: "Δύσκολη ερώτηση για να την απαντήσει κανείς. Νομίζω ότι είμαι ικανός και μου αρέσει να διατηρώ ένα επίπεδο κομψότητας, κάτι το οποίο μεταφράζω ως το να έχω συναίσθηση του ποιος είμαι. Ένα κομμάτι της είναι η γενναιοδωρία και το να ζω με έναν τρόπο που να μπορεί να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους. Με το να ζεις έτσι, μπορείς να κάνεις τον κόσμο πιο όμορφο”.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα
Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.