
Το ποθητό smartwatch της Louis Vuitton
Λειτουργικό, κομψό και διασκεδαστικό, το νέο smartwatch της Louis Vuitton είναι σωστό κομψοτέχνημα.
Απ' όταν, το 2015, η Apple παρουσίασε το πρώτο της έξυπνο ρολόι, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Ήδη, επτά μήνες μετά από εκείνη την κυκλοφορία, η TagHeuer έδωσε την 'ελβετική' απάντηση, λανσάροντας το πρώτο luxury smartwatch. Μία ακόμα ιστορική εταιρεία πολυτελείας που αγκάλιασε την τότε νέα τάση με άκρως επιτυχημένο τρόπο είναι η Montblanc. Το αβαντάζ τους; Το ότι έχουν πίσω τους μια πλούσια σχεδιαστική κληρονομιά που μετράει από δεκαετίες έως αιώνες, κάτι που κάνει το αποτέλεσμα πιο κομψό. Απόδειξη; Το καινούργιο smartwatch της Louis Vuitton, το Tambour Horizon Light Up.
Τα χαρακτηριστικά του νέου smartwatch της Louis Vuitton
Το περί ου ο λόγος έξυπνο ρολόι λανσαρίστηκε νωρίτερα φέτος τον Ιανουάριο και αποτελεί την τρίτη κατά σειρά 'smart' εκδοχή του μηχανικού ρολογιού Tambour, που κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2002.
Η κάσα του, διαμέτρου 44 χιλιοστών, είναι διαθέσιμη σε γυαλισμένο ατσάλι, αλλά και με μαύρο ματ ή καφέ ματ φινίρισμα, ενώ τα μπουτόν του είναι φίνα και διακριτικά.
Στο καντράν του, οι ψηφιακές απεικονίσεις αντλούν τις σχεδιαστικές τους αναφορές από το αρχείο του γαλλικού οίκου που έχει μια μακρά ιστορία 170 ετών, ενώ σου επιτρέπεται ακόμα και να προσθέσεις τα αρχικά σου.
Η 'old skool' φαντασμαγορία
Η εικόνα του smartwatch εμπλουτίζεται, μάλιστα, με ένα 'old-skool' τρικ, που θυμίζει τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Oι άκρες του ζαφειρένιου 'τζαμιού' του φιλοξενούν μια σειρά από 24 φωτάκια LED, στα εικονικά τριφυλλοειδή σχήματα που από τη δεκαετία του 1910 σχηματίζουν τα δημοφιλή ντεσέν που τυπώνονται ή σταμπάρονται πάνω στις βαλίτσες, τις τσάντες και τα λοιπά δερμάτινα είδη του γαλλικού οίκου.
Αυτά τα LED, λοιπόν, όποτε έχεις μια ειδοποίηση, φωτίζονται σε μια ποικιλία χρωμάτων. Αυτό το τελευταίο χαρακτηριστικό του Tambour Horizon Light Up, μας κάνει να το τοποθετήσουμε, περιγραφικά, στο σημείο που η υψηλή τεχνολογία συναντάει τόσο την πολυτελή κομψότητα όσο και τη διασκεδαστική εμπειρία χρήσης.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.