Rolex σαν επένδυση

Κι όμως, τα vintage ρολόγια Rolex έχουν καλύτερη απόδοση ως επένδυση απ' ότι ο χρυσός ή τα ακίνητα.

Όσοι ασχολούνται με το στυλ και την εμφάνισή τους συνηθίζουν να λένε ότι π.χ. μια καμπαρντίνα Burberry που αγόρασαν για 2.000 Ευρώ ήταν μια καλή επένδυση, καθώς είναι σίγουροι ότι θα τη φοράνε για δεκαετίες μιας και δεν θα φύγει από τη μόδα και, συνεπώς, κάποια στιγμή, θα τα βγάλει τα λεφτά της. Αν θελήσουν, όμως, να την πουλήσουν, μεταχειρισμένη, προφανώς και δεν θα έχουν κάποιο κέρδος. Δεν συμβαίνει το ίδιο με τα ακριβά ρολόγια και δη τα Rolex, που αποτελούν κυριολεκτικά επένδυση, με την έννοια του ότι αν είναι καλοδιατηρημένα μπορεί να πωληθούν ακόμα και σε υψηλότερη τιμή από αυτή που αγοράστηκαν.

Rolex σαν επένδυσηJustin Morton

Η τύχη του να έχεις ένα vintage Rolex στη συλλογή σου

Αν, λοιπόν, αγόρασες πριν καμιά δεκαριά χρόνια ένα τότε καινούργιο ή και ήδη vintage ρολόι της ελβετικής εταιρείας υψηλής ωρολογοποιίας, αυτή τη στιγμή ίσως να είσαι ένας πολύ καλός επενδυτής και να μην το ξέρεις.

Σύμφωνα με το αμερικανικό Esquire που δημοσίευσε μία διαχρονική ανάλυση των πωλήσεων του Bob's Watches, του μεγαλύτερου e-shop που εστιάζει σε μεταχειρισμένα Rolex και πολυτελή ρολόγια (έτσι, τουλάχιστον, λανσάρεται), δύο μοντέλα της Rolex, το Submariner και το Daytona, σημείωσαν τεράστια άνοδο στην αξία τους μέσα σε μία δεκαετία.

> Διάβασε ακόμα: Η Βίβλος της Rolex

Το πιο εντυπωσιακό απ' όλα; Τα εν λόγω ρολόγια, ανάμεσα στο 2011 και το 2021, παρουσίασαν, ποσοστιαία, μεγαλύτερη αύξηση στην αξία της μεταπώλησής τους από εκείνη που σημείωσε ο χρυσός και τα ακίνητα. Σοβαρά. Κι ενώ η αλήθεια είναι ότι παρόμοια άνοδο σημείωσε και το χρηματιστήριο, σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να φοράς τις μετοχές σου στον καρπό σου, ούτε να τσεκάρεις με αυτές το τι ώρα είναι.

> Διάβασε ακόμα: Και ξαφνικά, έχουμε μεγάλες ελλείψεις στα Rolex

Αν, βέβαια, είσαι συλλέκτης ή παρακολουθείς πιο στενά τα όσα συμβαίνουν στην αγορά τα τελευταία χρόνια, ίσως να σου κομίζουμε γλαύκες εν Αθήναις. Κι αυτό γιατί ζούμε σε μια εποχή έκρηξης στην αγορά των μεταχειρισμένων ρολογιών πολυτελείας, γενικά, όχι μόνο των Rolex.

ROLEXRolex

Τα Rolex ως επένδυση και η επένδυση ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία

Πώς οδηγηθήκαμε όμως σε αυτή την έκρηξη, η οποία 'δυναμιτίστηκε' κι άλλο κατά τη διάρκεια της πανδημίας; Ίσως όλα να οφείλονται στο ότι πολύ απλά δεν κυκλοφορούν στην αγορά αρκετά νέα ρολόγια των πολυπόθητων μοντέλων -που είναι την ίδια στιγμή κομψοτεχνήματα και σύμβολα status- για να καλύψουν τις ανάγκες της ζήτησης. Οπότε, οι καταναλωτές στρέφονται στα ρολόγια 'με ιστορία'.

Την ίδια στιγμή, επειδή έχει γίνει γνωστό το ότι η αξία τους έχει ανοδική τάση, κάποιοι μπορεί και να τα αγοράζουν επί τούτου, ως επένδυση, κι όχι για να τα φορέσουν. Κι έτσι, συνεισφέρουν στο να θεωρούνται επένδυση.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.