Το αξίας €300.000 Richard Mille του Charles Leclerc δεν υπάρχει πια στον καρπό του
Ο Μονεγάσκος πιλότος της Scuderia Ferrari έπεσε θύμα ληστείας, με το ρολόι του να τον αποχαιρετά.
Ως πρωτοπόρος στη βαθμολογία στην φετινή F1, ο Charles Leclerc έχει μπει στην συνομοταξία οδηγών του πρωταθλήματος, οι οποίοι περπατούν στο πεζοδρόμιο και αυτό αποτελεί είδηση με παγκόσμιο ενδιαφέρον. Το περιστατικό όμως που συνέβη όμως τη Δευτέρα το απόγευμα στην Ιταλία, είναι όντως εντυπωσιακό για πολλούς λόγους.
Έπεσε θύμα ληστείας στην Ιταλία. Ο πιλότος της Ferrari ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μιας παρέας να φωτογραφηθεί μαζί τους και κάποιοι από την παρέα αυτή, με (προφανώς) επιδέξιο τρόπο του αφαίρεσαν το ρολόι από τον καρπό. Το Richard Mille του Leclerc κοστίζει γύρω στις 300.000€ και είναι ένα από τα ρολόγια που έχουν οι οδηγοί στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Richard Mille, η οποία από το 2021 είναι χορηγός της Ferrari.
> Διάβασε ακόμη: Τα ρολόγια που λατρεύουν οι συλλέκτες
Ο Leclerc βέβαια συνεργαζόταν ήδη με την Richard Mille και για αυτό έχει και το δικό του ρολόι. Βασικά είχε, αφού του το έκλεψαν. Αλλά δεν εννοώ το συγκεκριμένο, καταλαβαίνεις τι εννοώ. Έχει το δικό του μοντέλο, με το όνομά του, το οποίο βασίζεται στο RM67-02 που είναι ένα από τα μαζικά ρολόγια της Richard Mille για αυτό και κοστίζει 120.000€. Αυτό που φορούσε ο Leclerc φυσικά ήταν κάπως ακριβότερο, καθώς έφτανε τις 300.000€, αλλά και πάλι δεν είναι για να εντυπωσιάζεσαι κιόλας.
Γιατί;
Επειδή η Richard Mille με τα ιδιαίτερα, σχεδιαστικά, ρολόγια χειρός και με τα αφιερωμένα σε διασήμους μοντέλα στις σειρές προϊόντων της, φτιάχνει καταλόγους με εκατομμύρια και όχι με χιλιάδες ευρώ.
@charles_leclercΟ Richard Mille, ένας λάτρης του motorsport και δαιμόνιος σε θέματα marketing έχει καταφέρει την τελευταία 20ετία να δημιουργήσει έναν μύθο γύρω από την εταιρεία με το όνομά του.
> Διάβασε ακόμη: Ο Charles Leclerc και η πρόπονηση που τον οδήγησε στην κορυφή
Έχει τη δική του ομάδα στους αγώνες αντοχής του WEC με την οποία αγωνίζεται ο Sebastien Ogier φέτος και είναι επίσης πρόεδρος στην αντίστοιχη επιτροπή της FIA, ενώ πέρσι τράβηξε πάλι πάνω του τα βλέμματα δημιουργώντας την πρώτη αμιγώς γυναικεία ομάδα στο Le Mans.
Η συνέχεια στο Top Gear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.