Ένα ρολόι Chopard για τον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων Mille Miglia
Το πανέμορφο Mille Miglia 2022 Race Edition του οίκου Chopard είναι διαθέσιμο σε δύο "δίδυμες" εκδοχές.
Ναι, είναι αλήθεια. Ο οίκος πολυτελείας Chopard έχει συνδεθεί άρρηκτα με το Φεστιβάλ των Καννών, καθώς αποτελεί επίσημο συνεργάτη του event, ωστόσο η σχέση του με τον θρυλικό αγώνα κλασικών αυτοκινήτων Mille Miglia μετράει περισσότερα χρόνια, καθώς είναι ο επίσημος χρονομέτρης του από το 1988.
Ο ελβετικός οίκος ήταν, λοιπόν, παρών και φέτος στο Mille Miglia, που έλαβε χώρα από τις 15 έως τις 18 Ιουνίου. Μάλιστα, την παραμονή της έναρξής του παρουσιάστηκε από τον συμπρόεδρο Karl-Friedrich Scheufele και τον οδηγό αγώνων Jacky Ickx ένα δίδυμο εκπληκτικών ρολογιών για τον εορτασμό του, με τη μορφή των Mille Miglia 2022 Race Editions.
35 χρόνια κοινής πορείας
Η φετινή χρονιά, που ήταν η 35η που η Chopard δήλωσε το παρών στο event, ήταν ιδιαίτερα σημαντική τόσο για τον οίκο όσο και για τη διοργάνωση, καθώς ο Karl-Friedrich Scheufele συμμετείχε στον αγώνα, πίσω από το τιμόνι μιας Mercedes Benz 300 SL του 1955, που ανήκει στην οικογένεια Scheufele.
"Αυτό είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το οποίο συμμετείχα στο πρώτο μου Mille Miglia, το 1989, συνοδευόμενος από τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πρεσβευτή της Chopard και μεγάλο φίλο όλων μας, Jacky Ickx", δήλωσε ο Karl-Friedrich Scheufele. "Έκτοτε, έχουμε οδηγήσει τη διαδρομή μαζί πολλές ακόμα φορές και, αν και πάντα νιώθω έναν βαθμό ανησυχίας πριν από την εκκίνηση κάθε Mille Miglia, το να βρίσκομαι δίπλα σε έναν έξι φορές νικητή του Le Mans, ο οποίος στην καριέρα του στη Formula 1 ανέβηκε στο βάθρο 25 φορές, ενισχύει πάντα την αυτοπεποίθησή μου", πρόσθεσε.
Να σημειωθεί πως ο οίκος Chopard, από τον Ιούλιο του 2018, αποτελεί τον πρώτο κατασκευαστή ρολογιών και κοσμημάτων που χρησιμοποιεί 100% ηθικό χρυσό για την παραγωγή όλων των ρολογιών και των κοσμημάτων του.
Mille Miglia, ένας θρύλος
Το Mille Miglia διοργανώθηκε πρώτη φορά το 1927 και συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο διάσημων ιστορικών αγώνων αυτοκινήτων στον κόσμο. Αρχικά, η διαδρομή του ήταν 1.618 χιλιόμετρα (που ισοδυναμεί με 1.005 ρωμαϊκά μίλια), ενώ ξεκινούσε και τερμάτιζε στην Μπρέσια, με τη Ρώμη να αποτελεί το σημείο καμπής για την επιστροφή στην πατρίδα.
> Διάβασε ακόμα: 7 κλασικά χρυσά ρολόγια
Το 1955, ο Sir Stirling Moss και ο δημοσιογράφος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Denis Jenkinson κέρδισαν τον αγώνα σε χρόνο ρεκόρ, που ισχύει μέχρι σήμερα, ολοκληρώνοντας τη διαδρομή σε δέκα ώρες, επτά λεπτά και 48 δευτερόλεπτα, με την αξιοσημείωτη μέση ταχύτητα των 97,96 μιλίων/ώρα.
Αφού το 1957 έπαψε να υπάρχει στην αρχική μορφή του, ως αγώνας, το Mille Miglia αναβίωσε το 1977 ως δοκιμασία χρόνου και αξιοπιστίας για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1927 και 1957. Εξακολουθεί να καλύπτει χίλια μίλια, ακολουθώντας μεγάλο μέρος της αρχικής διαδρομής στην καρδιά της Ιταλίας, από την Μπρέσια στη Ρώμη και πίσω.
> Διάβασε ακόμα: Chopard Alpine Eagle, ένα ρολόι τριών γενεών
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, μερικά από τα καλύτερα, σπανιότερα, σημαντικότερα και πολυτιμότερα αυτοκίνητα εποχής βγαίνουν στους δρόμους με τον τρόπο για τον οποίο προορίζονταν, δημιουργώντας μια μεθυστική επίθεση στις αισθήσεις της όρασης, του ήχου και της όσφρησης και γυρίζοντας πίσω τον χρόνο καθώς περνούν από τις ίδιες πόλεις και τα ίδια χωριά όπου πλήθος κόσμου κατέκλυζε τους δρόμους, κατά τις πρώτες δεκαετίες των Mille Miglia.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.
Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024
"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.
Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram
10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.
Γραφει Νικη Κοντομηνα