
Ένα ρολόι Chopard για τον θρυλικό αγώνα αυτοκινήτων Mille Miglia
Το πανέμορφο Mille Miglia 2022 Race Edition του οίκου Chopard είναι διαθέσιμο σε δύο "δίδυμες" εκδοχές.
Ναι, είναι αλήθεια. Ο οίκος πολυτελείας Chopard έχει συνδεθεί άρρηκτα με το Φεστιβάλ των Καννών, καθώς αποτελεί επίσημο συνεργάτη του event, ωστόσο η σχέση του με τον θρυλικό αγώνα κλασικών αυτοκινήτων Mille Miglia μετράει περισσότερα χρόνια, καθώς είναι ο επίσημος χρονομέτρης του από το 1988.
Ο ελβετικός οίκος ήταν, λοιπόν, παρών και φέτος στο Mille Miglia, που έλαβε χώρα από τις 15 έως τις 18 Ιουνίου. Μάλιστα, την παραμονή της έναρξής του παρουσιάστηκε από τον συμπρόεδρο Karl-Friedrich Scheufele και τον οδηγό αγώνων Jacky Ickx ένα δίδυμο εκπληκτικών ρολογιών για τον εορτασμό του, με τη μορφή των Mille Miglia 2022 Race Editions.
35 χρόνια κοινής πορείας
Η φετινή χρονιά, που ήταν η 35η που η Chopard δήλωσε το παρών στο event, ήταν ιδιαίτερα σημαντική τόσο για τον οίκο όσο και για τη διοργάνωση, καθώς ο Karl-Friedrich Scheufele συμμετείχε στον αγώνα, πίσω από το τιμόνι μιας Mercedes Benz 300 SL του 1955, που ανήκει στην οικογένεια Scheufele.
"Αυτό είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το οποίο συμμετείχα στο πρώτο μου Mille Miglia, το 1989, συνοδευόμενος από τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πρεσβευτή της Chopard και μεγάλο φίλο όλων μας, Jacky Ickx", δήλωσε ο Karl-Friedrich Scheufele. "Έκτοτε, έχουμε οδηγήσει τη διαδρομή μαζί πολλές ακόμα φορές και, αν και πάντα νιώθω έναν βαθμό ανησυχίας πριν από την εκκίνηση κάθε Mille Miglia, το να βρίσκομαι δίπλα σε έναν έξι φορές νικητή του Le Mans, ο οποίος στην καριέρα του στη Formula 1 ανέβηκε στο βάθρο 25 φορές, ενισχύει πάντα την αυτοπεποίθησή μου", πρόσθεσε.
Να σημειωθεί πως ο οίκος Chopard, από τον Ιούλιο του 2018, αποτελεί τον πρώτο κατασκευαστή ρολογιών και κοσμημάτων που χρησιμοποιεί 100% ηθικό χρυσό για την παραγωγή όλων των ρολογιών και των κοσμημάτων του.
Mille Miglia, ένας θρύλος
Το Mille Miglia διοργανώθηκε πρώτη φορά το 1927 και συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο διάσημων ιστορικών αγώνων αυτοκινήτων στον κόσμο. Αρχικά, η διαδρομή του ήταν 1.618 χιλιόμετρα (που ισοδυναμεί με 1.005 ρωμαϊκά μίλια), ενώ ξεκινούσε και τερμάτιζε στην Μπρέσια, με τη Ρώμη να αποτελεί το σημείο καμπής για την επιστροφή στην πατρίδα.
> Διάβασε ακόμα: 7 κλασικά χρυσά ρολόγια
Το 1955, ο Sir Stirling Moss και ο δημοσιογράφος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Denis Jenkinson κέρδισαν τον αγώνα σε χρόνο ρεκόρ, που ισχύει μέχρι σήμερα, ολοκληρώνοντας τη διαδρομή σε δέκα ώρες, επτά λεπτά και 48 δευτερόλεπτα, με την αξιοσημείωτη μέση ταχύτητα των 97,96 μιλίων/ώρα.
Αφού το 1957 έπαψε να υπάρχει στην αρχική μορφή του, ως αγώνας, το Mille Miglia αναβίωσε το 1977 ως δοκιμασία χρόνου και αξιοπιστίας για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1927 και 1957. Εξακολουθεί να καλύπτει χίλια μίλια, ακολουθώντας μεγάλο μέρος της αρχικής διαδρομής στην καρδιά της Ιταλίας, από την Μπρέσια στη Ρώμη και πίσω.
> Διάβασε ακόμα: Chopard Alpine Eagle, ένα ρολόι τριών γενεών
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, μερικά από τα καλύτερα, σπανιότερα, σημαντικότερα και πολυτιμότερα αυτοκίνητα εποχής βγαίνουν στους δρόμους με τον τρόπο για τον οποίο προορίζονταν, δημιουργώντας μια μεθυστική επίθεση στις αισθήσεις της όρασης, του ήχου και της όσφρησης και γυρίζοντας πίσω τον χρόνο καθώς περνούν από τις ίδιες πόλεις και τα ίδια χωριά όπου πλήθος κόσμου κατέκλυζε τους δρόμους, κατά τις πρώτες δεκαετίες των Mille Miglia.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.