Riviera: Ταξίδι στον χρόνο από το iconic ρολόι της Baume & Mercier

Το εμβληματικό μοντέλο επανέρχεται με ανανεωμένη έμπνευση από την ανεμελιά της γαλλικής Ριβιέρας κι από τους μποέμ αέρηδες της Κυανής Ακτής.

Είναι μοναδικό, είναι αξιόπιστο, είναι αθλητικό, είναι αυθεντικό, είναι "Swiss Made", είναι Baume & Mercier. Το όνομά του είναι Riviera και επέστρεψε, για να αφήσει το αποτύπωμά του στον χρόνο. Περισσότερο από μια αναβίωση, η πέμπτη γενιά του θρυλικού Riviera είναι μια αυθεντική ανανέωση, που αναδεικνύει την αλλαγή κατεύθυνσης της Baume & Mercier, η οποία όμως διατηρεί αταλάντευτη τη φιλοσοφία της και επικεντρωμένη στο expertise της ωρολογοποιίας, στο design, το στυλ και την καινοτομία.

Όταν το ρολόι Riviera έκανε το ντεμπούτο του το 1973, ήρθε να σπάσει νόρμες και παραδοσιακές μορφές, παντρεύοντας την πολυτέλεια της ελβετικής ωρολογοποιίας με την κουλτούρα του αθλητισμού, το πνεύμα της ανεξαρτησίας και την casual κομψότητα. Αυτή την ανανέωση που είχε ενσωματώσει στο ατσάλινο σώμα του ήδη από τη γέννησή του φέρνει 50 χρόνια μετά το θρυλικό Riviera στην πέμπτη γενιά του, αναδεικνύοντας τα γονίδια που χαρακτηρίζουν τη Baume & Mercier: την αγάπη για το design, την ωδή στη φόρμα και την επιθυμία για τόλμη.

Riviera: Ταξίδι στον χρόνο από το iconic ρολόι της Baume & Mercier

Μερικά ρολόγια, ενώ καλούνται να μετρήσουν τον χρόνο, αποδεικνύονται άχρονα. Μοιάζουν με το καλό κρασί, που δεν παλιώνει, αλλά ωριμάζει, φυλάσσοντας τα γευστικά του μυστικά για τη στιγμή που ο φελλός θα αποκαλύψει όσα για χρόνια κρύβονταν μες το μπουκάλι. Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τη νέα σειρά των ρολογιών Riviera.

Το πνεύμα του σήμερα σε ένα iconic ρολόι

Πρόκειται για ένα comeback ορμητικό, μα συνάμα ανάλαφρο, που στη νέα του εκδοχή "αιχμαλωτίζει" το πνεύμα των καιρών μας και το μεταφράζει εύγλωττα, ανυπόκριτα και ειλικρινώς. Για ένα comeback πιστό στη φιλοσοφία της Baume & Mercier. Σε μια απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στις ρίζες του στο αβανγκάρντ design της δεκαετίας του ’70 και τον αθλητικοκεντρικό κλασικισμό του σήμερα, το νέο Riviera έρχεται για να υπογραμμίσει με τον καλύτερο τρόπο την τεχνογνωσία της Baume & Mercier στη δημιουργία ασυνήθιστων ρολογιών. Η ασυμβίβαστη και δημιουργική προσέγγισή του καταφέρνει να πετύχει την έκφραση της πεμπτουσίας του brand στο τώρα και στο τότε.

Η αυθεντικότητα του Riviera είναι χαρακτηριστική και στο τελευταίο αυτό λανσάρισμα: ατσάλινη κάσα, δωδεκάγωνη στεφάνη με τέσσερις βίδες και ενσωματωμένο μπρασελέ -από ατσάλι ή καουτσούκ- που εναλλάσσονται με ευκολία χάρη στο σύστημα Fast Strap, το οποίο έχει αναπτύξει η Baume & Mercier.

RIVIERA CAMPAIGN

Μοντέλα για απαιτητικούς

Οι εκδοχές της πέμπτης γενιάς Riviera για άνδρες και γυναίκες είναι τεσσάρων μεγεθών, όλες με ατσάλινη κάσα, διαμέτρων 33, 36, 42 και 43 mm και καλύπτουν τις ανάγκες ακόμα και των πιο απαιτητικών για design, αντοχή, κομψότητα και πολυτέλεια.

-Tα 42 και 43 mm Riviera έχουν αναφορές στο θρυλικό μοντέλο με τη δωδεκάγωνη στεφάνη του, το μοναδικό καντράν του (μπλε, μαύρο ή ασημί) -που συμβολίζει με το κυματιστό μοτίβο του τη συνάντηση των βουνών με τον ωκεανό- και με τα ενσωματωμένα, εναλλασσόμενα μπρασελέ από ατσάλι ή από μπλε καουτσούκ που δημιουργεί μια συνολική μπλε αίσθηση. Το σχήμα του αυθεντικού ρολογιού του 1973 είναι παρόν στο μοντέλο αυτό, έχει όμως προσαρμοστεί στην αισθητική του σήμερα.

RIVIERA CAMPAIGN

-Στην εκδοχή των 36 mm το Riviera ανταποκρίνεται κυρίως στις ανάγκες δραστήριων και ανεξάρτητων γυναικών, ενώ είναι ιδανικό και για άνδρες με λεπτότερους καρπούς και παίρνει την ενέργειά του από τον Swiss Made quartz ή αυτόματο μηχανισμό του. Στην ατσάλινη μορφή του είναι διακοσμημένο με πράσινο, γαλάζιο ή ασημί καντράν, ενώ αυτό που διαθέτει ελαστικό λουράκι έχει μαύρο φόντο. Όπως όλα τα ρολόγια της γυναικείας συλλογής είναι ανθεκτικό στο νερό μέχρι τα 50 μέτρα σε σύγκριση με την ανδρική συλλογή που αντέχει έως και στα 100 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του νερού.

-Η τρίτη εκδοχή του Riviera υιοθετεί έναν ακόμα πιο πολυτελή χαρακτήρα, εξοπλισμένη με in-house μηχανισμό BAUMATIC, ο οποίος λειτουργεί με συχνότητα 4 Hz (28.000 ταλαντώσεις ανά ώρα) και προσφέρει 5 ημέρες ενεργειακής αυτονομίας, αλλά και αντοχή σε μαγνητικά πεδία 1.500 Gauss. Το BAUMATIC Riviera ξεχωρίζει για το διάφανο καντράν του που αφήνει ορατό τον γοητευτικό μηχανισμό του και επιτρέπει στο βλέμμα να χαθεί ανάμεσα στα γρανάζια του. Το ένα μοντέλο του με ενσωματωμένο ατσάλινο μπρασελέ διαθέτει καντράν από μπλε φιμέ κρύσταλλο ζαφειριού, ενώ το δεύτερο κάσα από μαυρισμένο ατσάλι, καντράν από φιμέ γκρι κρύσταλλο ζαφειριού και λουράκι από μαύρο καουτσούκ.

RIVIERA CAMPAIGN

Με ανανεωμένη έμπνευση από την ανεμελιά της γαλλικής Ριβιέρας κι από τους μποέμ αέρηδες της Κυανής Ακτής το iconic Riviera της Baume & Mercier συνεχίζει να ταξιδεύει μέσα στον χρόνο.


Περισσότερες πληροφορίες με ένα κλικ στο Chronoflam.gr

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.