Οι πιο δημοφιλείς μάρκες ρολογιών στο TikTok

Οι οίκοι υψηλής ωρολογοποιίας που κάνουν θραύση στο TikTok, σε σειρά κατάταξης.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 20 Δεκεμβρίου 2022

Το TikTok, χάρη στα εθιστικά σύντομα βίντεο που φιλοξενεί στην πλατφόρμα του, κατάφερε να θέσει υπό αμφισβήτηση την παντοκρατορία του Facebook και του Instagram. Παρ' όλα αυτά, δεν έχει επιτύχει ακόμη να κατακτήσει τον κόσμο της luxury ωρολογοποιίας, κάτι που ίσως να αποτελεί ζήτημα χρόνου - ενδεχομένως, τα "βαριά ελβετικά πυροβολικά" να σκέφτονται πολύ κάθε απόφαση που έχουν να πάρουν η οποία αφορά το πώς θα κινηθούν στο διαδίκτυο.

Από όσους οίκους υψηλής ωρολογοποιίας έχουν ήδη αποκτήσει λογαριασμό στο TikTok για να διαφημίσουν τα πολυτελή κομμάτια τους, πρώτος σε followers είναι ο Jacob & Co, ενώ ακολουθούν οι HublotCartierTag Heuer και κάποιοι ακόμα. Οίκοι όπως οι RolexChopard και Jaeger-LeCoultre έχουν αποκτήσει επίσημο λογαριασμό στην πλατφόρμα αλλά δεν έχουν ποστάρει ακόμη τίποτα. Παρ' όλα αυτά, έχουν ήδη followers που περιμένουν να κάνουν like στο πρώτο τους post: 32.400 η Rolex, 1.162 ο οίκος Chopard και 1.060 ο Jaeger-LeCoultre.

Αλλά ας δούμε, στη συνέχεια, τα πράγματα με αριθμούς.

Οι πιο δημοφιλείς οίκοι υψηλής ωρολογοποιίας στο TikTok

Σε σειρά κατάταξης ανάλογα με τους followers τους. 

1. Jacob & Co: 2 εκατομμύρια followers και 24,1 εκατομμύρια likes

2. Hublot: 856.400 followers και 4,9 εκατομμύρια likes

3. Rado: 663.700 followers και 4 εκατομμύρια likes

4. Cartier: 568.600 followers και 1,9 εκατομμύρια likes

5. Tag Heuer: 431.100 followers και 1,4 εκατομμύρια likes

6. Breitling: 93.300 followers και 140.900 likes

7. Panerai: 81.700 followers και 269.000 likes

8. IWC: 34.400 followers και 302.200 likes

9. Omega: 10.100 followers και 76.700 likes

10. Longines: 2.431 followers και 3.520 likes

Τα πιο δημοφιλή hashtags

Περισσότερο ενδιαφέρον έχει η κατάταξη των εταιρειών ανάλογα με το hashtag τους, καθώς μάλλον αυτό είναι που μετράει την πραγματική δύναμη των brands στο κοινό. Σε αυτή την κατάταξη ξεχωρίζει με διαφορά η Rolex και ακολουθεί η Omega.

1. #rolex: 4,2 δισεκατομμύρια

2. #omega: 1,7 δισεκατομμύρια

3. #jacobandco: 483 εκατομμύρια

4. #patekphilippe: 461 εκατομμύρια

5. #hublot: 359 εκατομμύρια

6. #audemarspiguet: 317 εκατομμύρια

7. #richardmille: 259 εκατομμύρια

8 #rado: 112 εκατομμύρια

9. #tagheuer: 91 εκατομμύρια

10. #longines: 62 εκατομμύρια

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.