Spirit of Big Bang Depeche Mode, ένα ρολόι για τους φανς του συγκροτήματος

Η Hublot μόλις παρουσίασε το ρολόι χειρός Spirit of Big Bang Depeche Mode.

Γράφει: Esquire Editors 26 Φεβρουαρίου 2024

Εδώ και πολλά χρόνια συνεργάζονται σε αντικαρκινικές εκστρατείες και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες η ωρολογοποιία Hublot και το μουσικό συγκρότημα Depeche Mode, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Για την επιστροφή της βρετανικής μπάντας μετά από έξι χρόνια, με νέο άλμπουμ και παγκόσμια τουρνέ, η Hublot παρουσίασε το ρολόι χειρός Spirit of Big Bang Depeche Mode. Το Memento Mori, το 15ο στούντιο άλμπουμ της μπάντας, ήρθε μετά από ένα διάλειμμα που ήταν η μεγαλύτερη παύση μεταξύ άλμπουμ των δημιουργών τραγουδιών όπως τα "Enjoy the Silence" και "Just Can’t Get Enough". Το Spirit of Big Bang Depeche Mode είναι ο φόρος τιμής της Hublot στην επάνοδο του συγκροτήματος στο προσκήνιο.

Με ολόμαυρη χρωματική παλέτα και το σαν βαρέλι σχήμα που είναι το σήμα κατατεθέν των ρολογιών της σειράς Big Bang, στο συγκεκριμένο η ωρολογοποιία και η μπάντα αφιέρωσαν χρόνο να το σχεδιάσουν, ενσωματώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία για φόρο τιμής: στο καντράν, το μοτίβο νεκροκεφαλής, το έμβλημα που εμφανίζεται στο βίντεο που ανακοινώνει την επιστροφή των Depeche Mode· το οποίο μοτίβο συνοδεύει μια κλεψύδρα, που συμβολίζει το πέρασμα του χρόνου. Μικρές μαύρες κεραμικές σφαίρες πηγαίνουν πέρα δώθε καθώς κινείται ο καρπός· αυτή η κίνηση φέρνει στον νου την έννοια Memento Mori, "υπόμνηση θανάτου" στα λατινικά (https://www.instagram.com/p/C3kECIlM0Bg/).

Το Memento Mori είναι ένας στοχασμός για την παροδικότητα της ζωής και επίσης μια αναφορά στην παύση και επανεμφάνιση των Depeche Mode, καταλήγοντας να γίνει ο τίτλος του νέου τους άλμπουμ. Στο Spirit of Big Bang Depeche Mode – διατίθενται μόνον 100 κομμάτια – τα αρχικά DM εμφανίζονται στις 6 η ώρα και οι δείκτες έχουν το σχήμα πυραμίδων που στοιβάζονται, μοτίβο που επαναλαμβάνεται γύρω από το ρολόι με τη μαύρη κεραμική στεφάνη. Η κάσα μοιάζει με βαρέλι κρασιού από αμμοβολημένο και λουστραρισμένο μαύρο κεραμικό υλικό. Είναι αυτόματο, με απόθεμα ισχύος για 50 ώρες. Όσοι το αποκτήσουν, λαμβάνουν δύο μπρασελέ από διαφορετικά υλικά το κάθε ένα (https://www.instagram.com/hublot/reel/C3iUIUgtyli/).

Με την εμφάνιση του Spirit of Big Bang Depeche Mode, η ελβετική ωρολογοποιία και το βρετανικό μουσικό συγκρότημα ανανέωσαν τη συνεργασία τους για συγκέντρωση χρηματικών ποσών για πολλούς περιβαλλοντικούς και ανθρωπιστικούς σκοπούς. Η Hublot συμμετέχει στη συγκέντρωση ποσών και καλλιέργειας ευαισθησίας για λογαριασμό της Conservation Collective, μιας διεθνούς φιλανθρωπικής οργάνωσης η οποία εργάζεται για την προστασία, διατήρηση και αποκατάσταση φυσικού περιβάλλοντος. Τα κοινά πρότζεκτ των δύο έχουν στόχο να προωθήσουν τοπικές πρωτοβουλίες διαχείρισης απορριμμάτων, καθαρισμού και μη χρήσης πλαστικού· πέρυσι κατάφεραν να υποστηρίξουν επτά πρωτοβουλίες για τη ρύπανση με πλαστικό σε επτά χώρες. Οι πρωτοβουλίες τους, με την εμφάνιση του ρολογιού (https://www.instagram.com/p/C3lGG87MBrJ/), εξακολουθούν να διευρύνονται, επιτρέποντάς τους να συγκεντρώσουν πάνω από 2,3 εκατομμύρια δολάρια για το Teenage Cancer Trust στη Βρετανία.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.