Το πιο ακριβό ρολόι που έχει δημοπρατηθεί ποτέ

Μας τρέξανε τα σάλια για το Patek Philippe ref.1518.

Για τους λάτρεις της υψηλής ωρολογοποιίας, η σπανιότητα, η ακρίβεια στη λεπτομέρεια και η πρωτοτυπία, παίζουν καθοριστικό ρόλο για την αγορά ενός ρολογιού. Κράτα το αυτό, θα σου χρειαστεί για τη συνέχεια.

Τον περασμένο Νοέμβριο λοιπόν στη Γενεύη, ο οίκος δημοπρασιών Phillips, έμεινε στην ιστορία ως εκείνος που έβγαλε στο σφυρί το πιο ακριβό ρολόι που έχει δημοπρατηθεί ποτέ.

Ο λόγος για το Patek Philippe ref.1518, που πωλήθηκε έναντι 10.329.734 ευρώ (!), ξεπερνώντας κατά πολύ τα 2,8 εκατομμύρια ευρώ, που ήταν η αρχική αξία του. Συνολικά, επτά συλλέκτες έλαβαν μέρος στην ακριβοθώρητη δημοπρασία.

Το πιο ακριβό ρολόι που έχει δημοπρατηθεί ποτέ

Το εν λόγω ατσαλένιο μοντέλο της ελβετικής ωρολογοποιίας Patek Philippe κυκλοφόρησε το 1941 εν μέσω του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και αποτέλεσε το πρώτο ρολόι χρονογράφος με διηνεκές ημερολόγιο.

Ωστόσο, η σπανιότητά του δεν εξαντλείται εδώ. Είναι σημαδεμένο με τον αριθμό "1", που σημαίνει ότι είναι το πρώτο από τα συνολικά τέσσερα ρολόγια Patek Philippe ref.1518 από ατσάλι, που κατασκευάστηκαν τότε.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.