Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Γράφει: Esquire Editors 21 Απριλίου 2024

Στη δεκαετία του 1960, το νέο άθλημα της αυτόνομης κατάδυσης ήταν στη μόδα. Για τους δύτες, ο συγχρονισμός ήταν το παν και η Breitling θέλησε να τους προσφέρει το πιο ουσιαστικό ρολόι κατάδυσης. Αυτό που δημιούργησε ήταν ένα καντράν με καθαρές γραμμές, ογκώδεις φωτεινούς δείκτες και μια στεφάνη υψηλής αντίθεσης, όλα με στόχο τη μέγιστη αναγνωσιμότητα. Πρακτικό, ναι, αλλά αυτό που αγάπησαν πραγματικά όλοι ήταν η εμφάνιση του.

Το καινούργιο Superocean επαναλαμβάνει τους περίφημους σχεδιαστικούς κώδικες του προκατόχου του, ενώ προσθέτει μοντέρνα χαρακτηριστικά, όπως στεφάνη με κεραμική επένδυση και κάλυψη των δεικτών με SuperLumiNova® που επιτρέπει ακόμα πιο εύκολη αναγνωσιμότητα κάτω από το νερό. Το ρολόι είναι αδιάβροχο στα 300 μέτρα (1000 πόδια), καθώς και ανθεκτικό σε κραδασμούς, άμμο και αλμυρό νερό. Η αδιάβροχη κεραμική στεφάνη του δεν θα φθαρεί ούτε θα ξεθωριάσει ποτέ. Το καλύτερο από όλα; Το Superocean δεν είναι πλέον αυστηρά ένα ρολόι κατάδυσης—σερφάρετε με αυτό, κολυμπήστε μαζί του, επισκεφθείτε το beach bar με αυτό και μετά φορέστε το για δείπνο. Το Superocean Automatic 44 Greek Limited Edition εξισορροπεί τέλεια τη νοσταλγία της κληρονομιάς του με μια φρέσκια νέα εμφάνιση.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Η κυκλοφορία του περιορίζεται σε 250 κομμάτια και είναι διαθέσιμη μέσω των μπουτίκ της Breitling και ενός περιορισμένου δικτύου λιανικής στην Ελλάδα. Διαθέτει κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι, που συμπληρώνεται όμορφα από τη σκούρα μπλε κεραμική στεφάνη και το λευκό καντράν, χρώματα που παραδοσιακά θυμίζουν Ελλάδα. Το ρολόι έρχεται με μπλε rubber strap και κίνηση από τον μηχανισμό B17. Γυρίστε το ρολόι για να δείτε στην πίσω όψη της κάσας την ειδική εγχάραξη της ελληνικής σημαίας και ακόμα την ένδειξη "One of 250" που αποκαλύπτει τον περιορισμένο αριθμό του ρολογιού.

Breitling

Η διαφημιστική καμπάνια για το νέο Superocean Automatic 44 Greek Limited Edition έχει όμως και κάτι ακόμα πολύ ξεχωριστό. Έχει πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Κοντιζά, ambassador της Breitling και λάτρη του στυλ αλλά και του ελληνικού καλοκαιριού. Με απόλυτα θερινή διάθεση και σε playful ύφος, ο Σωτήρης Κοντιζάς φορά στον καρπό του το νέο limited edition ρολόι της Breitling και ενσαρκώνει όλους τους λόγους για να το κάνει κάποιος δικό του.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Εγκαίνια 2 νέων καταστημάτων Brooks Brothers & Replay στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

BROOKS BROTHERS και REPLAY εγκαινίασαν από κοινού τα νέα καταστήματα τους που στεγάζονται στον ισόγειο χώρο του εμβληματικού ξενοδοχείου Electra Palace, στην πλατεία Αριστοτέλους στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, και αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς.

Η Marks & Spencer αναβαθμίζει την εμπειρία στα καταστήματά της στην Ελλάδα με στοχευμένες επενδύσεις υψηλής αισθητικής

"Μέσα από αυτές τις στοχευμένες ανανεώσεις, ενισχύουμε την εμπειρία αγορών με έναν τρόπο που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τη ζεστασιά και την αυθεντικότητα του brand."

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.