Η Omega επανακυκλοφορεί ένα στρατιωτικό ρολόι ηλικίας 105 ετών

Σε περιορισμένη έκδοση το ιστορικό σχέδιο που είναι βγαλμένο από το χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Πολλοί ωρολογοποιοί εξετάζουν την ιστορική τους κληρονομιά, αλλά η Omega αξιοποίησε ένα παλαιό ρολόι και το τοποθέτησε σε νέα κάσα. Η τελευταία κυκλοφορία από τον διάσημο Ελβετικό οίκο - του οποίου φαν είναι κι ο James Bond - αφορά σε μια περιορισμένη συλλογή 18 τεμαχίων, καθένα εκ των οποίων κινείται με κίνηση χρονογράφου 105 ετών.

Γι' αυτούς τους "Πρώτους Χρονογράφους Χειρός Omega Περιορισμένης Έκδοσης", η Omega βελτιστοποίησε τις κινήσεις 18''' CHRO από μοντέλα της που χρονολογούνται στο 1913. Αυτό σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες δεν θα έχουν στην κατοχή τους μια εκσυγχρονισμένη ρέπλικα της κλασσικής κίνησης, αλλά ένα πρωτότυπο σχέδιο.

Η Omega επανακυκλοφορεί ένα στρατιωτικό ρολόι ηλικίας 105 ετών

Όταν ξέσπασε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος το 1914, η Omega ήδη κυκλοφορούσε υψηλής ποιότητας στρατιωτικούς χρονογράφους, κι έτσι σχεδίασε μια συλλογή ρολογιών για τους πιλότους του Royal Flying Corps, κάτι που αποτέλεσε την εκκίνηση της σχέσης της με τα μιλιτέρ ρολόγια χειρός.

Ο ελβετικός οίκος άλλωστε ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές χρονογράφων χειρός και η κίνηση 18''' CHRO ήταν αυτή που χρησιμοποιήθηκε στα πρώτα της μοντέλα χρονογράφων. Η Omega ανακάλυψε στο αρχείο της 18 από αυτά τα vintage σχέδια.

Πέραν του ότι αναβίωσε τη διάμετρό τους, η Omega αντανακλά το στυλ των πρωτότυπων σχεδίων με την κυκλοφορία τους σε κάσα από λευκόχρυσο 18κ, και χρυσή κορώνα 18κ, λευκό επισμαλτωμένο καντράν, μπλε δείκτες "Empire", αραβικές αριθμητικές ενδείξεις και δερμάτινο λουράκι με τρουκ.

Πληροφοριακά, το κάθε κομμάτι ιστορίας που θα κυκλοφορήσει θα κοστίζει περίπου $120.000.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.