Η Porsche Design τιμά την 70η της επέτειο με ένα ρολόι-φόρο τιμής στην ιστορία της

Το άκρως πολυτελές σχέδιο κυκλοφορεί σε περιορισμένη έκδοση.

Τα τελευταία 70 χρόνια, η Porsche είναι συνώνυμη με την πολυτέλεια και την ποιότητα. Έτσι, μόνο παράλογο δεν είναι για την Porsche Design να σχεδιάζει ρολόγια ακολουθώντας τις ίδιες αρχές.

Η εταιρεία για να τιμήσει την 70η της επέτειο, καθώς και την επικείμενη Rennsport Reunion - το event οπού συγκεντρώνονται όλα τα σημαντικά αγωνιστικά οχήματα της Porsche για έναν εντυπωσιακό αγώνα - η Porsche το γιορτάζει με ένα νέο ρολόι περιορισμένης κυκλοφορίας, σε ένα άκρως αναγνωρίσιμο και αγωνιστικό στυλ. Σίγουρα δεν πρέπει να εκπλήσσει το γεγονός ότι σχεδιαστικά και κατασκευαστικά, είναι το απαύγασμα της πολυτέλειας και της ποιότητας.

Η Porsche Design τιμά την 70η της επέτειο με ένα ρολόι-φόρο τιμής στην ιστορία τηςΤο νέο σχέδιο ονομάζεται Chronotimer Rennsport Reunion VI. Κυκλοφορεί σε 70 τεμάχια, ένας αριθμός που αντανακλά την 70η επέτειο της φίρμας, και μπορείτε από τώρα να βάλετε το όνομά σας σε λίστα αναμονής, αν είστε διατεθειμένοι να δώσετε €6.796. Η αποστολή τους θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο, με την εκκίνηση του Rennsport Reunion.

Ο φετινός αγώνας θα λάβει χώρα μεταξύ 27 και 30 Σεπτεμβρίου στο Monterey των ΗΠΑ, τιμώντας μια παράδοση που ξεκίνησε το 2001 για τους λάτρεις του ιστορικού αμαξιού.

Στο παρελθόν, η Porsche Design είχε κατασκευάσει ένα ρολόι αξίας €11.082 το οποίο όμως, πωλούνταν μόνο μαζί με την Porsche 911 Turbo Exclusive Series Coupe των €220.000. Ευτυχώς, το νέο σχέδιο μπορούμε να το απολαύσουμε και χωρίς την Porsche.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα