
Τι ρολόγια φορούν οι κορυφαίοι παίκτες του τένις και πόσο αυτά κοστίζουν
Το γούστο των Nadal, Djokovic και Federer στα ρολόγια είναι αντίστοιχο των αθλητικών τους επιδόσεων.

Στο US Open που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες, εκτός από τις επιδόσεις των αθλητών, την παράσταση έχει κλέψει ο νέος κανονισμός που ισχύει πλέον στο τένις και βασίζεται στην τεχνολογία του "serve clock”.
Σύμφωνα με το "ρολόι του σερβίς", κάθε παίκτης έχει στη διάθεσή του ακριβώς 25 δευτερόλεπτα για να "σερβίρει". Αν δείτε τον Rafa να παίζει βέβαια, θα παρατηρήσετε ότι αφού στρώσει το σορτς του, σκουπίσει τον ιδρώτα από τα μάτια του και σπρώξει πίσω τα μαλλιά του, ο χρόνος έχει ήδη "φαγωθεί”.
"Απλώς πρέπει να είμαι ταχύτερος”, είπε ο κορυφαίος τενίστας που έβαλε τα δυνατά του για να κερδίσει την πρώτη θέση στην κατάταξη του ATΡ, ιδίως στο φετινό US Open οπού ο πρώτος παίκτης θα κερδίσει 3.800.000 δολάρια, το μεγαλύτερο ποσό στην ιστορία του τένις.

Εφόσον όμως μιλάμε για χρόνο και κορυφαίους παίκτες, αναπάντεχα, αυτοί οι πρωταθλητές αναζητούν ένα ρολόι που να μπορεί να χρονομετρήσει σωστά στο παιχνίδι τους. Πράγματι, τα ρολόγια τους είναι εξίσου θεαματικά όσο και το παιχνίδι τους. Όπως το RM Tourbillon 27-02 που προτιμά ο Rafa Nadal, για το οποίο έχει υπογράψει και μεγάλα διαφημιστικά συμβόλαια.

Βέβαια το Tourbillon RM 27-02 από τον Richard Mille δεν είναι ένα τυχαίο ρολόι: ζυγίζει μόλις 20 γραμμάρια, καθώς δεν έχει χρυσό ή πολύτιμους λίθους, αλλά είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και άνθρακα και έχει εναλλασσόμενο λουράκι. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι καθόλου φθηνό, αφού κοστίζει 700.000 ευρώ ενώ στην αγορά κυκλοφόρησαν μόλις 50 τεμάχια.

Έπειτα, ο Novak Djokovic έκανε τη μεγάλη επιστροφή μετά τη νίκη του στον τελικό του Cincinnati, φορώντας ένα Seiko Astron GPS Solar. Το ρολόι του εξαιρετικού Σέρβου παίκτη προσαρμόζεται στη ζώνη ώρας κάθε χώρας με το πάτημα ενός κουμπιού χάρη στο GPS του.
Αυτή η νέα έκδοση του Astron (σε περιορισμένη έκδοση που δημιουργήθηκε ειδικά για τον Djokovic), είναι κατασκευασμένη με κάσα από ανοξείδωτο χάλυβα και στεφάνη σε ροζ χρυσό, έχει ένα ανθεκτικό λουράκι από σιλικόνη, ενώ στο πίσω μέρος του ρολογιού φιγουράρει η υπογραφή του παίκτη και ο σειριακός αριθμός του μοντέλου. Για να είναι πιο πρακτικό κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, ο οίκος μείωσε το μέγεθός του κατά 30%, κάτι που κατάφερε χάρη στην εξοικονόμηση ενέργειας που προκύπτει από τη χρήση μικρότερης κεραίας GPS. Εκτιμώμενη τιμή: περίπου 2.000 ευρώ.
Ο τρίτος υποψήφιος για την κατάκτηση του US Open είναι ο Roger Federer. Τι κι αν αντοχές του δείχνουν κάπως μειωμένες, εκείνος δείχνει να θέλει να επιστρέψει στην κορυφή της επιτυχίας μετά την ήττα του στο Cincinnati.

Αυτό που σίγουρα γνωρίζει καλά ένας Ελβετός είναι ο χρόνος και ο Roger, όπως είναι φυσικό, στηρίζεται σε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα εμπορικά σήματα παγκοσμίως, συνοδεύοντάς τον στην καριέρα του από το 2006: στη Rolex.
"Είχα μόλις κερδίσει για πρώτη φορά το Roland Garros εκείνο το καλοκαίρι και πήγαινα στo Wimbledon για να προσπαθήσω να ξεπεράσω το ρεκόρ του Pete Sampras για το καλύτερο Grand Slam όλων των εποχών, όταν κέρδισα το τουρνουά και έσπασα το ρεκόρ σε ένα ματς με τον Roddick. Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Δεν μπορούσα να ισοφαρίσω μέχρι το τέλος του παιχνιδιού και αυτό είναι που μου χάρισε τη νίκη μου. Όταν σήκωσα το τρόπαιο, φορούσα το Rolex μου. Τη θυμάμαι τόσο καλά εκείνη την ημέρα”, έχει δηλώσει ο θρυλικός τενίστας.
Στον καρπό του, φιγουράρει το Rolex Oyster Perpetual Datejust II, ένα αυθεντικό κομμάτι πολυτελείας φτιαγμένο από ελαφρύ χάλυβα. Ένα αποφασιστικά κλασικό ρολόι που γεννήθηκε το 1946, αλλά ο Federer κατάφερε να εκσυγχρονίσει στην εποχή μας. Με 12.000 ευρώ μπορεί να γίνει και δικό σας.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.