TUDOR & Formula 1: Μια συμμαχία που γίνεται πιο δυνατή

Η TUDOR ενισχύει τη δέσμευσή της στη Formula 1 και γίνεται ακόμη πιο αναπόσπαστο κομμάτι της VCARB.

Γράφει: Esquire Editors 14 Μαρτίου 2025

Η TUDOR ενισχύει τη δέσμευσή της στη Formula 1 και γίνεται ακόμη πιο αναπόσπαστο κομμάτι της VCARB. Το λογότυπό της δεσπόζει στο πίσω φτερό των μονοθεσίων, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα ότι το ελβετικό brand είναι εδώ για να μείνει.

Η TUDOR πατάει γκάζι στη Formula 1

Ο κόσμος της Formula 1 δεν είναι μόνο ταχύτητα, στρατηγική και θέαμα. Είναι και branding, συνεργασίες και δηλώσεις ισχύος. Η TUDOR, η θρυλική ελβετική ωρολογοποιία, το γνωρίζει καλά και για το 2025 ανεβάζει επίπεδο τη σχέση της με τη Visa Cash App RB Formula One Team (VCARB).

Το λογότυπό της θα δεσπόζει πλέον στο πίσω φτερό των μονοθεσίων της ομάδας, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη δέσμευσή της στο σπορ.

Το πίσω φτερό σε ένα μονοθέσιο Formula 1 δεν είναι απλώς μια επιφάνεια προβολής χορηγών. Είναι ένα κρίσιμο αεροδυναμικό εξάρτημα που επηρεάζει την πρόσφυση, την ταχύτητα και, εν τέλει, την απόδοση στο grid. Γι' αυτό και η παρουσία της TUDOR εκεί έχει ιδιαίτερη σημασία. "Αυτή η νέα προσθήκη εδραιώνει τη θέση μας στη Formula 1 και δείχνει την εμπιστοσύνη μας στη VCARB", αναφέρει η εταιρεία.

TUDOR & Formula 1: Μια συμμαχία που γίνεται πιο δυνατήTUDOR

Ένα brand που αντέχει στην πίεση

Η TUDOR δεν είναι άγνωστη στον κόσμο των extreme sports. Τα ρολόγια της έχουν δοκιμαστεί σε συνθήκες που απαιτούν ακρίβεια και ανθεκτικότητα, από τις καταδύσεις μεγάλου βάθους μέχρι τις πιο σκληρές περιπέτειες. Με αυτή τη νέα στρατηγική τοποθέτηση στη Formula 1, επιβεβαιώνει ότι το DNA της ταιριάζει απόλυτα με την ένταση, την ακρίβεια και την ταχύτητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το μέλλον της συνεργασίας

Με τη νέα σεζόν Formula 1 2025 να ξεκινά, η συνεργασία TUDOR και VCARB φαίνεται πιο ισχυρή από ποτέ. Το λογότυπο στο πίσω φτερό είναι μόνο η αρχή. Καθώς η σεζόν εξελίσσεται, αναμένονται περισσότερες κινήσεις που θα ενισχύσουν την παρουσία του brand στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.