Γιατί ο James Bond φοράει μόνο αυτό το ρολόι από το 1995

Από το GoldenEye μέχρι το No Time to Die, ο James Bond δεν αποχωρίζεται το ρολόι του. Ποιος πήρε την απόφαση και γιατί παραμένει το απόλυτο gadget του 007.

Από το 1995 και το GoldenEye, ο James Bond φοράει μόνο ένα ρολόι: το Omega Seamaster. Όχι επειδή το επέβαλε κάποιο συμβόλαιο από την αρχή, αλλά επειδή μια ενστικτώδης επιλογή άλλαξε για πάντα την αισθητική του πιο διάσημου κατασκόπου του σινεμά.

Η Lindy Hemming, η ενδυματολόγος που ανέλαβε το στυλ του Pierce Brosnan για την πρώτη του εμφάνιση ως Bond, ήταν εκείνη που πρότεινε για πρώτη φορά το Omega. Είδε στο Seamaster 300M τον ιδανικό συνδυασμό κομψότητας και τεχνολογίας για έναν μοντέρνο 007. Εμπνεύστηκε από τον πατέρα της και τους φίλους του στο Βασιλικό Ναυτικό, που όλοι φορούσαν Omega. Ήταν μια επιλογή που ταίριαζε με το παρελθόν του χαρακτήρα, τον στρατιωτικό του ρόλο και την ανάγκη για ένα αξιόπιστο αλλά διακριτικό εργαλείο.

Ένα από τα πιο επιτυχημένα product placements στην ιστορία του κινηματογράφου

Η επιλογή αυτή δεν ήταν αποτέλεσμα συμφωνίας. Τουλάχιστον, όχι τότε. Όταν όμως η Omega είδε την ευκαιρία, η συνεργασία με την EON Productions έγινε επίσημη και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα product placements στην ιστορία του κινηματογράφου. Από εκείνο το σημείο κι έπειτα, κάθε Bond φορούσε Omega—και όχι απλώς ως αξεσουάρ, αλλά ως προέκταση του χαρακτήρα του.

Τα Seamaster Diver 300M και Planet Ocean έγιναν βασικά εργαλεία του Bond: ανθεκτικά, τεχνολογικά προηγμένα, με αισθητική που συνδυάζει τη δράση με την κομψότητα. Ο Daniel Craig, στον πιο ρεαλιστικό και σκοτεινό Bond της εποχής μας, φόρεσε τα δικά του Omega. Στο Casino Royale, κυκλοφόρησε με δύο μοντέλα. Στο Spectre, φόρεσε μια ειδική έκδοση με "lollipop” δευτερολεπτοδείκτη, αγαπημένη λεπτομέρεια των φανατικών της ωρολογοποιίας. Και στο No Time to Die, συμμετείχε ενεργά στον σχεδιασμό του Seamaster Diver 300M 007 Edition, με κάσα τιτανίου, απόλυτα προσαρμοσμένο στην ιδιοσυγκρασία του ήρωα.

Pierce BrosnanMGM

Παρότι πολλοί πιστεύουν πως οι ίδιοι οι ηθοποιοί υπογράφουν ατομικά συμβόλαια, στην πραγματικότητα η συμφωνία είναι με την παραγωγή—αν και ο Craig έχει αναπτύξει προσωπική σχέση με το brand, τόσο στην οθόνη όσο και στην καθημερινότητά του.

Δεν είναι απλώς μια εμπορική συμφωνία

Η συνεργασία Bond-Omega έχει περάσει στη σφαίρα της pop κουλτούρας. Τα ρολόγια της σειράς έχουν αποκτήσει συλλεκτική αξία και η ταύτιση των αξιών—κομψότητα, ακρίβεια, αυτοπεποίθηση—δεν είναι απλώς εμπορική. Είναι ουσιαστική.

Σε μια εποχή όπου τα περισσότερα placements μοιάζουν με διαφημίσεις, η σχέση αυτή παραμένει γνήσια. Γιατί κάθε φορά που ο Bond κοιτά το Seamaster του, κάτι πιο βαθύ από τον χρόνο μετράει. Μετράει το στυλ.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.