Timex και Mr Porter λανσάρουν μια πολυτελή εκδοχή του εξαιρετικά οικονομικού Marlin Watch

Και στυλ και χαμηλή τιμή.

Γράφει: Χριστίνα Ροζάκη 19 Σεπτεμβρίου 2018

Το Timex Marlin περνάει την καλύτερη του περίοδο. Το κουρδιστό μοντέλο ρολογιού που είναι εμπνευσμένο από τα στυλ του προηγούμενου αιώνα και έκανε το ντεμπούτο του την περσινή χρονιά, κατάφερε σε πολύ μικρό διάστημα να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο πολυσυζητημένα best seller.

Μάλιστα, το έχουν υιοθετήσει όλων των ειδών οι λάτρεις των ρολογιών, είτε για βασικό αξεσουάρ, είτε επειδή ενίοτε κυκλοφορεί μοναδικά κομμάτια όπως το κατάμαυρο σχέδιο του Νεοϋορκέζο designer Todd Snyder. Έτσι, ήρθε η ώρα για τα παιδιά από την Timex και το δημοφιλές site Mr Porter, να ενώσουν τις δυνάμεις τους για μία νέα μοντέρνα και κλασική πρόταση.

Timex και Mr Porter λανσάρουν μια πολυτελή εκδοχή του εξαιρετικά οικονομικού Marlin WatchΤο νέο special edition μοντέλο από το Mr Porter διαθέτει όλα τα στοιχεία που ανάγουν το Marlin σε ένα τόσο αξιόλογο σχέδιο όπως: η μικρή του διάμετρος στα 34 χιλ., το θολωτό κρύσταλλο και το δερμάτινο λουράκι με υφές - πλέον όμως, έχει μία χρυσή κάσα που το κάνει να δείχνει εξαιρετικά πολυτελές. Αυτό είναι το ρολόι που εύκολα φοράς στο κόκκινο χαλί, όσο και σε ένα επαγγελματικό ραντεβού. Γιατί έχουμε ενθουσιαστεί τόσο;  Γιατί ενώ αυτό το σχέδιο μοιάζει σαν να κοστίζει μερικά μύρια, η τιμή του είναι τα 200 δολάρια. Επομένως, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός πολυτελούς σχεδίου, χωρίς να χρειαστεί να πεινάσετε. Αυτό εννοούν όταν λένε το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

 

Βέβαια, καθώς τα Marlin τείνουν να ξεπουλάνε σαν τρελά (online και στα ράφια των καταστημάτων), καλό θα ήταν να προχωρήσετε άμεσα σε μια αγορά - κάτι μας λέει ότι ίσα που προλαβαίνετε.

Μπορείτε να το κάνετε δικό σας εδώ.

Από: Esquire

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.