
Ένα ρολόι αντάξιο του LeBron James
Η Tissot, ο επίσημος χρονομέτρης του NBA, παρουσίασε ένα μοντέλο εμπνευσμένο από τον μαγικό κόσμο του αμερικανικού μπάσκετ.

O Βασιλιάς LeBron κατέφθασε με άγριες διαθέσεις στην Δυτική Ακτή των Η.Π.Α. Σκοπός του; Να κατακτήσει τον τίτλο με τους Lakers, πετώντας από την κορυφή το αδιαφιλονίκητο φαβορί που ακούει στο όνομα Golden State Warriors. Μετά από αυτό -όσο δύσκολο κι αν ακούγεται- ο δρόμος για τον θρόνο του NBA θα μοιάζει ανοιχτός. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτό το απίθανο σενάριο μπορεί να γίνει πιθανό εξαιτίας του LeBron.
Μιλώντας όμως για χρόνο, σε ένα πρωτάθλημα που ακόμη κι ένα δέκατο του δευτερολέπτου είναι σημαντικό, έχεις σκεφτεί ποιος είναι υπεύθυνος για την χρονομέτρηση στον μαγικό κόσμο του NBA; Η διάσημη εταιρεία ρολογιών Tissot είναι ο επίσημος χρονομέτρης και των 1000 περίπου αγώνων που γίνονται κάθε χρόνο. Φυσικά, πέρα από αυτόν τον κομβικό ρόλο, κι αφού ένα από τα κορυφαία brand στον χώρο του φρόντισε να σχεδιάσει κι ένα ρολόι αντάξιο το μεγαλύτερου franchise player του πρωταθλήματος, του King James.

Το T-Touch Expert Solar NBA Special Edition είναι ένα στολίδι για κάθε καρπό με πολύ διαφορετικές χρήσεις, δυνατότητα φόρτισης με την ενέργεια του ήλιου και το χαρακτηριστικό logo της σημαντικότερης μπασκετικής λίγκας του πλανήτη χαραγμένο φαρδιά στην πίσω όψη του. Όσο για τις δυνατότητες χρωμάτων, αυτές έρχονται σε έξι διαφορετικούς συνδυασμούς, όσες κι οι κορυφαίες ομάδες που αντιπροσωπεύονται σε αυτήν την ειδική έκδοση της Tissot: Golden State Warriors, Los Angeles Lakers, San Antonio Spurs, Cleveland Cavaliers, Chicago Bulls και New York Knicks.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.