
Το πρώτο αυτόματο ρολόι της MVMT προκαλεί ενθουσιασμό
Καλαίσθητο, προσιτό, αυτόματο, ιδανικό για millennials.

Μέσα σε λιγότερο από πέντε χρόνια η MVMT, το νέο brand ρολογιών με έδρα το Λος Άντζελες, κατάφερε να γίνει το συνώνυμο της επιχειρηματικής επιτυχίας των millennials. Οι ιδρυτές της, Jake Kassan and Kramer LaPlant, δεν τέλειωσαν ποτέ το κολέγιο· εναλλακτικά επέλεξαν να επικεντρωθούν στις άμεσες πωλήσεις ρολογιών χαλαζία που τους απέφεραν 62 εκ. δολάρια μέσα στο 2017.
Το brand λάνσαρε online το πρώτο του αυτόματο ρολόι με όνομα Arc 41 mm
Η MVMT στοχεύει στις online πωλήσεις, στους νέους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το design και το street fashion. Αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι η επιμονή σε έναν προσιτό και με καθαρές γραμμές σχεδιασμό που τηρεί όλους τους κανόνες του minimal. H διαφορά είναι πως δεν προσπαθούν να κρύψουν κάτι μέσα από την απλότητα -όπως κάνουν άλλα brand που χρησιμοποιούν φτηνά υλικά. Η απλότητα για την MVMT είναι μία δήλωση· μία cool ταυτότητα, η οποία εμπνέεται περισσότερο από την τελευταία λέξη του street fashion και λιγότερο από τις κλασικές εταιρείες ωρολογοποιίας.
Κάτι που, βέβαια, έκανε τις τελευταίες να την προσέξουν. Έτσι η Movado πέρασε από το επίπεδο του ενδιαφέροντος στο επίπεδο της εξαγοράς τον περασμένο Αύγουστο. Πλήρωσε το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 87 εκ. δολαρίων, δίνοντας όμως στην MVMT τη δυνατότητα να έχει ευχέρεια κινήσεων στις μελλοντικές επιλογές.

Στις 25 Οκτωβρίου το brand λάνσαρε online το πρώτο του αυτόματο ρολόι με το όνομα Arc 41 mm. Με μία ολοκαίνουργια σχεδιαστική κατεύθυνση που στηρίζεται σε όσα την έκαναν γνωστή την εταιρεία αλλά λοξοκοιτάζοντας παράλληλα προς την παράδοση της ωρολογοποιίας και προσιτή τιμή κοντά στα 265 ευρώ, το συγκεκριμένο μοντέλο προβλέπεται να κινεί το ενδιαφέρον του κοινού.
Επειδή όμως η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι το παν, εκεί που το Arc 41 mm κάνει τη διαφορά είναι η "καρδιά" του: ο αυτόματος μηχανισμός Miyota 821A είναι μία επιθυμία των καταναλωτών που έγινε πραγματικότητα. "Δεχόμασταν άπειρα emails από ανθρώπους που φορούσαν τα ρολόγια μας, οι οποίοι ρωτούσαν αν μπορούσαν να τοποθετήσουν αυτόματους μηχανισμούς στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα, έτσι το νέο μοντέλο πιστεύουμε ότι πραγματικά θα αγαπηθεί από το κοινό μας" δήλωσε χαρακτηριστικά ο Jake Kassan. Κοιτάζοντας, τελικά, κανείς το Arc παίρνει μία αίσθηση ότι ίσως έχει μπροστά του ένα πρωτότυπο για τα ρολόγια του μέλλοντος.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.