Το πρώτο αυτόματο ρολόι της MVMT προκαλεί ενθουσιασμό
Καλαίσθητο, προσιτό, αυτόματο, ιδανικό για millennials.
Μέσα σε λιγότερο από πέντε χρόνια η MVMT, το νέο brand ρολογιών με έδρα το Λος Άντζελες, κατάφερε να γίνει το συνώνυμο της επιχειρηματικής επιτυχίας των millennials. Οι ιδρυτές της, Jake Kassan and Kramer LaPlant, δεν τέλειωσαν ποτέ το κολέγιο· εναλλακτικά επέλεξαν να επικεντρωθούν στις άμεσες πωλήσεις ρολογιών χαλαζία που τους απέφεραν 62 εκ. δολάρια μέσα στο 2017.
Το brand λάνσαρε online το πρώτο του αυτόματο ρολόι με όνομα Arc 41 mm
Η MVMT στοχεύει στις online πωλήσεις, στους νέους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το design και το street fashion. Αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι η επιμονή σε έναν προσιτό και με καθαρές γραμμές σχεδιασμό που τηρεί όλους τους κανόνες του minimal. H διαφορά είναι πως δεν προσπαθούν να κρύψουν κάτι μέσα από την απλότητα -όπως κάνουν άλλα brand που χρησιμοποιούν φτηνά υλικά. Η απλότητα για την MVMT είναι μία δήλωση· μία cool ταυτότητα, η οποία εμπνέεται περισσότερο από την τελευταία λέξη του street fashion και λιγότερο από τις κλασικές εταιρείες ωρολογοποιίας.
Κάτι που, βέβαια, έκανε τις τελευταίες να την προσέξουν. Έτσι η Movado πέρασε από το επίπεδο του ενδιαφέροντος στο επίπεδο της εξαγοράς τον περασμένο Αύγουστο. Πλήρωσε το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 87 εκ. δολαρίων, δίνοντας όμως στην MVMT τη δυνατότητα να έχει ευχέρεια κινήσεων στις μελλοντικές επιλογές.

Στις 25 Οκτωβρίου το brand λάνσαρε online το πρώτο του αυτόματο ρολόι με το όνομα Arc 41 mm. Με μία ολοκαίνουργια σχεδιαστική κατεύθυνση που στηρίζεται σε όσα την έκαναν γνωστή την εταιρεία αλλά λοξοκοιτάζοντας παράλληλα προς την παράδοση της ωρολογοποιίας και προσιτή τιμή κοντά στα 265 ευρώ, το συγκεκριμένο μοντέλο προβλέπεται να κινεί το ενδιαφέρον του κοινού.
Επειδή όμως η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι το παν, εκεί που το Arc 41 mm κάνει τη διαφορά είναι η "καρδιά" του: ο αυτόματος μηχανισμός Miyota 821A είναι μία επιθυμία των καταναλωτών που έγινε πραγματικότητα. "Δεχόμασταν άπειρα emails από ανθρώπους που φορούσαν τα ρολόγια μας, οι οποίοι ρωτούσαν αν μπορούσαν να τοποθετήσουν αυτόματους μηχανισμούς στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα, έτσι το νέο μοντέλο πιστεύουμε ότι πραγματικά θα αγαπηθεί από το κοινό μας" δήλωσε χαρακτηριστικά ο Jake Kassan. Κοιτάζοντας, τελικά, κανείς το Arc παίρνει μία αίσθηση ότι ίσως έχει μπροστά του ένα πρωτότυπο για τα ρολόγια του μέλλοντος.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η νέα συλλογή Cloud Series της Woolrich είναι εμπνευσμένη από τις ανάγκες της σημερινής ζωής σε κίνηση
Βασισμένη στην παράδοση αλλά εμπνευσμένη από τις ανάγκες της σημερινής ζωής σε κίνηση, όπου η άνεση είναι απαραίτητη, ακόμα και στο κέντρο της πόλης, η συλλογή εξελίσσει τις εμβληματικές σιλουέτες σε πιο ελαφριές, ευέλικτες και δυναμικές μορφές.
Η GANT παρουσιάζει το ανανεωμένο Outlet κατάστημά της στο Designer Outlet Athens με το νέο global concept της μάρκας
Η GANT εγκαινιάζει το ανανεωμένο της Outlet στο Designer Outlet Athens, προσφέροντας μοντέρνα εμπειρία αγορών και premium συλλογές ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ σε προνομιακές τιμές.
Εγκαίνια 2 νέων καταστημάτων Brooks Brothers & Replay στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
BROOKS BROTHERS και REPLAY εγκαινίασαν από κοινού τα νέα καταστήματα τους που στεγάζονται στον ισόγειο χώρο του εμβληματικού ξενοδοχείου Electra Palace, στην πλατεία Αριστοτέλους στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, και αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς.
Η Marks & Spencer αναβαθμίζει την εμπειρία στα καταστήματά της στην Ελλάδα με στοχευμένες επενδύσεις υψηλής αισθητικής
"Μέσα από αυτές τις στοχευμένες ανανεώσεις, ενισχύουμε την εμπειρία αγορών με έναν τρόπο που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τη ζεστασιά και την αυθεντικότητα του brand."
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.