Έτσι δημιουργείται ένα ρολόι πολυτελείας

Η Panerai συνδυάζει τη θρυλικό ιταλικό design με την Ελβετική γνώση υψηλής ωρολογοποιίας.

Οι Ιταλοί, από την εποχή της Αναγέννησης ακόμα, βρίσκονται στην πρώτη θέση στους μηχανισμούς και στο design. Στην ωρολογοποιία, πάλι, τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά, αφού, όχι άδικα, την πρωτοκαθεδρία έχουν οι Ελβετοί εδώ και τουλάχιστον 400 χρόνια.

Έτσι, τι γίνεται αν "παντρευτούν" αυτές οι δύο κουλτούρες για τη δημιουργία ενός ρολογιού; Το αποτέλεσμα ακούει στο όνομα Panerai, στο brand που ενώνει την κομψότητα και την δημιουργική τεχνογνωσία των Ιταλών με το μηχανικό know-how των Ελβετών.

Έτσι δημιουργείται ένα ρολόι πολυτελείας

"Πρωτίστως είμαστε μια μάρκα στυλ. Η έμπνευσή μας είναι Ιταλική, η κατασκευή μας Ελβετική. Συνδυάζουμε πολύ απλό, πολύ αναγνωρίσιμο design με ένα δυνατό μηχανικό σκέλος”, λέει ο CEO τoυ brand Jean-Marc Pontroué. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή. "Πρέπει να είναι λειτουργική η δημιουργικότητά μας”, είπε χαρακτηριστικά, δείχνοντας το Luminor Due - παρά το χαρακτηριστικό στυλ του με τις μεγάλες αραβικές αριθμητικές ενδείξεις, είναι ένα εξαιρετικά λειτουργικό σχέδιο.

Κυρίως, το σύστημα κλειδώματος που δίνει το χαρακτηριστικό σχήμα του ρολογιού - ένα σύστημα που αναπτύχθηκε μέσα από τα πρώτα ρολόγια Panerai που σχεδιάστηκαν για το Ιταλικό ναυτικό. "Το τελευταίο πράγμα που θες όταν έχεις βουτήξει είναι να αλλάξεις κατά λάθος την ώρα”, λέει ο Pontroué. "Δεν ξέρεις αν σου απομένουν πέντε ώρες, πέντε λεπτά ή πέντε δευτερόλεπτα”. Το καντράν επίσης είναι σχεδιασμένο για καταδύσεις. "Είναι ευανάγνωστο. Όταν βουτάς, θέλεις να μπορείς να διαβάσεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι στο ρολόι σου, χωρίς να σπαταλάς χρόνο στο να ψάχνεις τις πληροφορίες αυτές”, είπε χαρακτηριστικά.

PANERAI

Φυσικά, προσοχή δίνεται και στα υλικά. Η συλλογή Luminor Due αναπτύχθηκε με τρία βασικά υλικά: ατσάλι, τιτάνιο και χρυσός και μάλιστα, ειδικής κατηγορίας και τα τρία. "Ο κόκκινος χρυσός που χρησιμοποιεί η Panerai είναι ο 5Npt, διαφορετικός από τον συνηθισμένο”, λέει ο Alessandro Ficarelli, Διευθυντής Παραγωγής. "Διαθέτει μεγαλύτερα ποσοστά χαλκού που του προσδίδουν την κόκκινη απόχρωση, αλλά και ποσοστά πλατίνας που σταματούν την οξείδωση του μετάλλου”. Το τιτάνιο επίσης είναι κατηγορίας 5, το πιο ισχυρό αλλά και το πιο σπάνιο της αγοράς (συνήθως διατίθενται κατηγορίες 1 ως 4).

Για τον ιταλικό Oίκο, βέβαια, δεν αρκεί ένα εκπληκτικό ρολόι με τα καλύτερα υλικά, αλλά χρειάζεται και μια μεγάλη δόση πρωτοτυπίας και μηχανικής καινοτομίας. Το Luminor Due διαθέτει αμφότερα καθώς έχει έναν micro-ρότορα - μια κομψή λύση για περισσότερο χώρο.

"Χάρη στον micro-ρότορα έχουμε μια κίνηση με πάχος στα 4 χιλιοστά”, σχολιάζει ο Ficarelli προσθέτοντας ότι, "Είναι σχεδόν το μισό από τις συνηθισμένες κινήσεις - έχουμε δηλαδή καταφέρει να μειώσουμε το πάχος της κάσας κατά 40 τοις εκατό”.

Επιπλέον, επιτρέπει να φανεί καλύτερα και το αισθητικό στοιχείο. "‘Οταν έχεις έναν μεγάλο ρότορα, κρύβει περίπου το μισό της κίνησης. Ο micro-ρότορας αποκαλύπτει σχεδόν όλη την κίνηση του μηχανισμού”, σχολιάζει ο Pontroué. Όπως τονίζει, θυμίζει το πως σε μερικά αγωνιστικά αυτοκίνητα φαίνεται η μηχανή, "Η μηχανή είναι εμφανής γιατί από μόνη της είναι ένα έργο τέχνης. Όπως και το ρολόι αυτό”.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.