Λειτουργικότητα και στυλ στο Geography GMT της Bravur

Εκεί που ο σουηδικός μινιμαλισμός συναντά την ελβετική λειτουργικότητα.

Οι Magnus Äppelryd και Johan Sahlin λάνσαραν την Bravur το 2011 θέλοντας να κάνουν κάτι διαφορετικό. Οι ιδρυτές της εταιρείας (η έδρα της βρίσκεται στη Στοκχόλμη) προσπάθησαν να απομακρυνθούν από το by the book προφίλ που έχουν πολλές μεγάλες εταιρείες ωρολογοποιίας, με τα ρολόγια να συνοδεύουν ένα lifestyle που περιλαμβάνει κότερα, αγωνιστικά αυτοκίνητα και μεγάλη ζωή. Δεν έκαναν αυτό, κινήθηκαν βάση της σουηδικής τους κουλτούρας: Design, μουσική, τέχνες, υψηλή αισθητική. Και το αποτέλεσμα αντικατοπτρίζεται στα ρολόγια της Bravur.

Λειτουργικότητα και στυλ στο Geography GMT της Bravur

Το πρώτο τους σπουδαίο μοντέλο ακούει στο όνομα BW003. Το αυτόματο ρολόι 39 χιλιοστών κατασκευάστηκε στη Σουηδία με ελβετικής κατασκευής κίνηση, τη Sellita SW300-1. Στη συνέχεια σειρά πήρε το μινιμαλιστικό βραδινό Scandinavia, από σουηδικό ατσάλι. Και στα δύο σχέδια τυπωμένο στην έκτη ώρα βρίσκεται το motto "Swedish Soul, Swiss Heart”.

Και τώρα; Τώρα ήρθε η ώρα για την Bravur να παρουσιάσει το πιο περίπλοκό της σχέδιό -μέχρι το επόμενο-, τη συλλογή Geography GMT. Όπως και τα προηγούμενα σχέδια, έχει κατασκευή από Σουηδικό ατσάλι και Ελβετικό αυτόματο μηχανισμό και έχει σχεδιαστεί για τον σύγχρονο ταξιδιώτη. Ένας δεύτερος ωροδείκτης αναγράφει μία δεύτερη ζώνη ώρας, ενώ κάθε ρολόι είναι ειδική κατασκευή στην οποία ο καθένας μπορεί να ζητήσει τη χάραξη της προσωπικής του λεπτομέρειας.

Το Geography είναι ένα εξαιρετικά όμορφο ρολόι που συνδυάζει τον σουηδικό μινιμαλισμό με την ελβετική λειτουργικότητα. Η τιμή του ανέρχεται στα 1436 ευρώ και σίγουρα αποτελεί μία αξιόλογη επένδυση.

Από: Esquire US

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.