Το νέο επετειακό αγωνιστικό ρολόι της Panerai απευθύνεται κυρίως σε συλλέκτες

Μόνο 150 κομμάτια του Luminor Regatta Transat Classique θα κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος.

Γράφει: Χριστίνα Ροζάκη 07 Φεβρουαρίου 2019

100 μέλη από 9 πληρώματα αγωνίστηκαν στο Panerai Transat Classique του 2019, που ήταν αφιερωμένο στα vintage ιστιοπλοϊκά ρολόγια. Στις 8 Ιανουαρίου ξεκίνησαν από το Lanzarote της Ιταλίας με κατεύθυνση τις ισπανικές Κανάριες Νήσους και, 3000 ναυτικά μίλια αργότερα, έφτασαν στο νησί του Saint Kitts, στη μέση της Καραϊβικής.

Το νέο επετειακό αγωνιστικό ρολόι της Panerai απευθύνεται κυρίως σε συλλέκτες

Εννέα ιστιοπλοϊκά αγωνίστηκαν μεταξύ τους: από το Xarifa, ένα μοντέλο του 1927 με μήκος 50 μέτρα - αλλά και με μια συμμετοχή στην πρώτη ταινία James Bond το 1963. Το Lys του 1955 ανήκε στον θρυλικό θαλασσοπόρο Philippe Monnet, ενώ το Eileen του 1936 το ανακαίνισε ειδικά η Officine Panerai το 2005.

panerai

Μεταξύ άλλων, το Eileen, διάσημο από την ποπ μουσική, καθώς είναι το γιοτ που πολλά συγκροτήματα της δεκαετία τους ’80 γύριζαν στα video τους. Το Rio των Duran Duran είναι μάλλον το διασημότερο όλων. Για να γιορτάσει αυτό τον αγώνα, λοιπόν, η Officine Panerai παρουσίασε μια συλλογή 150 κομματιών: το Luminor Regatta Transat Classique.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Panerai (@panerai) on

Αυτό το μοντέλο είναι χρονογράφος με λειτουργία Regatta (πραγματική ονομασία) που επιτρέπει να παρακολουθείς την αντίστροφη μέτρηση που απαιτείται πριν την εκκίνηση των αγώνων. Με διάμετρο 47 χιλιοστά και κάσα από τιτάνιο, ξεχωρίζει τόσο λόγο κατασκευής όσο και χάρη στο μπλε καντράν του.


Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.