
H Cartier γυρίζει τον χρόνο πίσω με το Privé Tonneau
Το ρολόι που δεν σταμάτησε να γνωρίζει μεγάλη δόξα από το 1906 επιστρέφει.

Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν οι ωρολογοποιοί είναι ατελείωτο. Υπάρχει, μάλιστα, ειδική ορολογία για κάθε τμήμα που στελεχώνει το ρολόι που κοσμεί αυτή τη στιγμή τον καρπό σου. Όπως είναι φυσικό, δεν είσαι υποχρεωμένος να γνωρίζεις τι εκπροσωπεί η κάθε ειδική ορολογία, αυτό είναι κάτι που καλύτερο θα είναι να το γνωρίζουν οι κατασκευαστές. Μία από αυτές τις ορολογίες είναι η "tonneau", η λέξη που έγινε διάσημη εξαιτίας της Cartier.
Στην φετινή έκθεση υψηλής ωρολογοποιίας της Γενεύης (Salon International de la Haute Horlogerie), η Cartier γύρισε πίσω στον χρόνο με την κυκλοφορία του Tonneau, μιας ακόμη προσθήκης της συλλογή Privé που αφορά στις ανανεωμένες εκδοχές των κλασσικών. Η συλλογή πρωτοεμφανίστηκε το 1906 - και το tonneau αφορά την ίδια την κάσα, το εν λόγω σχήμα.
Οι επανεκδόσεις δεν είναι κάτι το καινούργιο, ωστόσο η Cartier έχει καταφέρει να το επανασχεδιάσει με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζει πιο φρέσκο από ποτέ. Το μακρόστενο, λεπτό του design φτάνει στα 46.1 χιλιοστά σε μήκος και φέρει πολύ καθαρό και σύγχρονο καντράν. Η συνολική του εικόνα είναι εξαιρετικά σύγχρονο.
Το ρολόι θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2019 και εκτιμάται ότι η αξία του θα αγγίξει τα 20.000 ευρώ.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.