Ένα Όσκαρ για την Rolex από τους Scorsese, Cameron, Bigelow και Iñárritu

Η θρυλική ελβετική ωρολογοποιία ήταν ο υπερήφανός χορηγός των Oscars® 2019.

Γράφει: Esquire Editors 25 Φεβρουαρίου 2019

Η Rolex συνδέεται εδώ και δεκαετίες με την ιστορία του κινηματογράφου, μέσα από αμέτρητες θρυλικές ταινίες στις οποίες "πρωταγωνίστησαν" τα ρολόγια Rolex.

Για τρίτη συνεχή χρονιά, από το 2017, επισημοποιεί τους ισχυρούς δεσμούς της με τον κινηματογράφο με την Ακαδημία Κινηματογράφου (Academy of Motion Picture Arts and Sciences) ως Επίσημο Ρολόι των Oscars® και Iδρυτικός Υποστηρικτής του Μουσείου της Ακαδημίας, που είναι υπό κατασκευή και θα εγκαινιαστεί μέσα στο 2019, με στόχο την διατήρηση της ιστορίας του κινηματογράφου.

Η Rolex με υπερηφάνεια υποστηρίζει την Ακαδημία Κινηματογράφου, αναγνωρίζοντάς την ως τον κορυφαίο θεσμό της κινηματογραφικής τέχνης. Για την Rolex η Ακαδημία Κινηματογράφου είναι ο ιδανικός συνεργάτης για την προώθηση και καλλιέργεια της τέχνης του κινηματογράφου.

Το 2019, υποστηρίζει τα Oscars μέσω των διάσημων σκηνοθετών και Πρεσβευτών της, που θεωρούνται αυθεντίες στον τομέα τους και έχουν αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα τους στην ιστορία του κινηματογράφου. Τους βραβευμένους συνολικά με 57 βραβεία Oscars, την Kathryn Bigelow,τον James Cameron, τον Alejandro G. Iñárritu και τον Martin Scorsese.

Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των Βραβείων Oscars, προβλήθηκε μια ταινία μικρής διάρκειας που παρουσίαζε τους τέσσερις σκηνοθέτες να εμπνέουν δίνοντας συμβουλές και μεταδίδοντας τη γνώση τους στους δημιουργούς των μελλοντικών γενεών.

Ένα Όσκαρ για την Rolex από τους Scorsese, Cameron, Bigelow και Iñárritu
ΚΑΜΕΡΟΝ ΡΟΛΕΞ
ΜΠΙΓΚΕΛΟΟΥ ΡΟΛΕΞ

Kατά τη διάρκεια του μέρους της τελετής In Memoriam, αφιερωμένο στην μνήμη των ανθρώπων της έβδομης τέχνης που έφυγαν από τη ζωή το 2018, ο Διευθυντής Ορχήστρας Gustavo Dudamel, Πρεσβευτής της Rolex, διηύθυνε την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Los Angeles, με την οποία η Rolex διατηρεί στενούς δεσμούς για πολλά χρόνια.

Στα παρασκήνια του Dolby Theatre, η Rolex υποδέχεται στο ROLEX GREENROOM τους αστέρες που απονέμουν τα βραβεία στην τελετή των Όσκαρ, πριν βγουν στη σκηνή. Φέτος το ROLEX GREENROOM έχει θέμα τον θαυμάσιο υποβρύχιο κόσμο, μέρος της καμπάνιας Rolex Perpetual Planet που είναι αφιερωμένη στην υποστήριξη της Rolex από το 1930 στις εξερευνητικές αποστολές, που έχουν σκοπό την προστασία του πλανήτη.

ΡΟΛΕΞ ΟΣΚΑΡ

Η ROLEX KAI H MAΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

ΡΟΛΕΞ ΟΣΚΑΡ

Η Rolex συνδέεται εδώ και δεκαετίες με την ιστορία του κινηματογράφου, μέσα από αμέτρητες θρυλικές ταινίες στις οποίες "πρωταγωνίστησαν" τα ρολόγια Rolex.

Ο Marlon Brandon στην ταινία’ Αποκάλυψη Τώρα΄’, o Paul Newman στην ταινία ΄’Χρώμα του Χρήματος’, στον ‘Τιτανικό’ ο Bill Paxton είναι παραδείγματα θρυλικών χαρακτήρων που φορούσαν στον καρπό τους ιστορικά μοντέλα Rolex.

Τα ρολόγια της Rolex επιλέγονται συχνά από τους σκηνοθέτες για τις ανάγκες της ταινίας ή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ανήκουν στην προσωπική συλλογή των ίδιων των ηθοποιών.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.