
H Tag Heuer γιορτάζει τα 50 χρόνια του Tag Heuer Monaco
Το 1969, η Heuer παρουσίασε το Monaco. Μισό αιώνα αργότερα, γιορτάζει το εμβληματικό αυτό μοντέλο με νέες εκδόσεις του θρυλικού πρωτότυπου, με εκδηλώσεις σε όλον τον κόσμο και με ένα βιβλίο – αφιέρωμα στο Monaco.

Το Monaco, ένα αντισυμβατικό ρολόι που εισήγαγε δύο καινοτομίες, ήταν προϊόν του οράματος και του πρωτοποριακού πνεύματος της Heuer. Μισό αιώνα αργότερα, το εμβληματικό αυτό μοντέλο τιμάται με εκδηλώσεις στην Ευρώπη, την Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και με μια ειδική, περιορισμένη έκδοση ενός καινούργιου Monaco. Ταυτόχρονα, το βιβλίο "Paradoxical Superstar” καταγράφει την ιστορία και τις κορυφαίες τεχνολογικές στιγμές ενός αναπάντεχου συμβόλου, και θα είναι διαθέσιμο στις μπουτίκ TAG Heuer και το site της εταιρείας από το Μάιο του 2019.
Μια ανασκόπηση των 50 ετών του Monaco
Όπως συνήθως συμβαίνει με τα πιο κλασικά κομμάτια, το Heuer Monaco (η TAG δεν ήταν ακόμη μέρος της φίρμας εκείνα τα χρόνια) δίχασε. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε σε ταυτόχρονες συνεντεύξεις τύπου στη Γενεύη και τη Νέα Υόρκη, στις 3 Μαρτίου του 1969, οι περισσότερες αντιδράσεις ήταν απογοητευτικές. Κάθε στοιχείο του ρολογιού ήταν ριζοσπαστικό: Το μεταλλικό μπλε καντράν, οι κόκκινοι και γαλάζιοι δείκτες, η τετράπλευρη κάσα, η κορώνα στα αριστερά...
"Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό προϊόν, κάτι εντελώς avant-garde" λέει ο Επίτιμος Πρόεδρος της εταιρείας, Jack Heuer. "Όταν είδα την τετράγωνη κάσα, αμέσως είπα ότι αυτό είναι κάτι ιδιαίτερο. Μέχρι τότε, τετράγωνες κάσες είχαν μόνο τα μοντέλα που συνόδευαν νυκτερινό, επίσημο ντύσιμο, γιατί ήταν αδύνατον να τις φτιάξουμε στεγανές στο νερό. Όμως εμείς τα καταφέραμε και προχωρήσαμε με αυτό το αντισυμβατικό σχέδιο για ένα σπορ ρολόι με χρονογράφο".
Ο τολμηρός σχεδιασμός του Monaco το έκανε άμεσα αναγνωρίσιμο και ήταν το τέλειο συμπλήρωμα στην προηγμένη τεχνολογία που παρουσίασε το 1969 η εταιρεία: την πρώτη αδιάβροχη, τετράγωνη κάσα, και τον μηχανισμό Calibre 11 που ήταν ο πρώτος αυτόματος χρονογράφος. Ο μηχανισμός ήταν το αποτέλεσμα μιας τριετούς συνεργασίας μεταξύ της Heuer, της Breitling και της Hamilton.
Ο Jack Heuer, τότε CEO της εταιρείας, θεωρούσε ότι το καλύτερο πεδίο μάρκετινγκ για τα ρολόγια του ήταν ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Το Monaco πήρε το όνομά του από το περίφημο Grand Prix της Formula 1. Σήμερα, η TAG Heuer έχει στενές σχέσεις με το Automobile Club de Monaco.

Το 1971, το Monaco βρέθηκε στον καρπό του Steve McQueen και στην ταινία "Le Mans”. Στα μέσα της δεκαετίας, με το μαύρο να γίνεται το χρώμα της μόδας, το Monaco επαασχεδιάστηκε και έγινε γνωστό ευρέως ως "The Dark Lord”, ένα μοντέλο που είναι σήμερα ανάμεσα στα αγαπημένα των συλλεκτών.
Το 1985, η Heuer έγινε TAG Heuer, και το 1998 παρουσίασε ένα μοντέλο – επαναλανσάρισμα του πρωτότυπου Monaco. Αυτή τη φορά, η υποδοχή ήταν ενθουσιώδης. Τα 20 προηγούμενα χρόνια, οι διάφορες εκδόσεις του Monaco έφερναν πάντα πρωτοποριακά στοιχεία υψηλής ωρολογοποιίας που το έκαναν ιδιαίτερα δημοφιλές ανάμεσα στους λάτρεις των ρολογιών.
Ένα βιβλίο για την εξέλιξη του TAG Heuer Monaco
To "Paradoxical Superstar” καταγράφει την ιστορία του Monaco, μέσα από αποσπάσματα από αρχεία, ανέκδοτες φωτογραφίες και σχέδια μηχανισμών. Ο γνωστός Βρετανός δημοσιογράφος Nicholas Foulkes έγραψε ένα κεφάλαιο για τα 50 χρόνια της ιστορίας του. Ο συγγραφέας και ειδικός της ωρολογοποιίας Gisbert Brunner έγραψε ένα κεφάλαιο για τις τεχνολογικές του καινοτομίες και το ρόλο που αυτές έπαιξαν στην επιτυχία του. Ο Αμερικανός συγγραφέας Michael Clerizo εξιστορεί τη σχέση του ρολογιού με τον Steve McQueen, ενώ τον πρόλογο του βιβλίου γράφει ο Πρίγκηπας Albert II του Monaco.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.