
50 χρόνια Omega Speedmaster Apollo 11
Ο οίκος ωρολογοποιίας παρουσιάζει σε περιορισμένο αριθμό μια επανέκδοση του Speedmaster του 1969.

Η κατάκτηση της σελήνης, πριν από 50 χρόνια, μας χάρισε πολλά στιγμιότυπα: τα πρώτα βήματα στο φεγγάρι, τα λόγια του Neil Armstrong για το "μεγάλο βήμα της ανθρωπότητας", μια εποχή ονείρων και κατακτήσεων, δύο θρυλικά ρολόγια. Το Omega Speedmaster Professional που φόρεσαν τα μέλη του πληρώματος του Apollo 11 και εορταστικό ρολόι που σχεδίασε η Omega τέσσερις μήνες μετά την πτήση της 20ης Ιουλίου 1969. Με αυτό το σχέδιο επιστρέφει σήμερα η εταιρεία για να γιορτάσει αυτή την 50η επέτειο.

Η ιστορία του Apollo Speedmaster 11
Στις 25 Νοεμβρίου 1969, έλαβε χώρα το Δείπνο Εκτίμησης Αστροναυτών στο Χιούστον των ΗΠΑ, προς τιμήν των αστροναυτών της πτήσης που θα πήγαιναν να κατακτήσουν για πρώτη φορά τη σελήνη. Με αφορμή αυτό το event, κατασκευάστηκαν 1.014 αντίγραφα ενός ειδικού Omega Speedmaster με την ονομασία "Apollo 11", σε χρυσό 18K με μπορντό στεφάνη. Στο πίσω μέρος του ρολογιού, γράφει: "To mark man's conquest of space with time, through time, on time", (Σηματοδοτώντας την κατάκτηση του σύμπαντος με χρόνο, δια μέσου του χρόνου, στο σωστό χρόνο).
Τα πρώτα μοντέλα δωρήθηκαν στον Αμερικανό πρόεδρο Richard Nixon και τον αντιπρόεδρο Spiro Agnew, τα οποία και επέστρεψαν κατά το πρωτόκολλο που δεν επιτρέπει δώρα σε κρατικά στελέχη. Αργότερα, μοντέλα δόθηκαν στους αστροναύτες της ΝΑΣΑ, αλλά και στα μέλη των οικογενειών αυτών που χάθηκαν στις αποστολές του 1967, αλλά και στις επόμενες πτήσεις, του Apollo 14 και 17. Σήμερα, θα βγουν εκ νέου σε κυκλοφορία 1.014 αντίτυπα του Speedmaster Apollo.
Το νέο Omega Speedmaster Apollo 11
Το νέο Apollo 11 παραμένει πιστό στη φόρμα και στη μηχανική του πρωτότυπου σχεδίου του '69, ωστόσο όπως είναι λογικό έχει κατασκευαστεί με νέα υλικά. Έχει διαμέτρημα 3861 με χειροκίνητη πιστοποίηση Master Chronometer, στεφάνη σε κεραμικό και χρυσή πλάκα και σπιράλ.
Για την 50η της επέτειο, η Omega σχεδίασε ένα ειδικό κράμα χρυσού και σατέν, το οποίο ονομάζεται Moonshine, που έχει πάρει την έμπνευσή του από το φως του φεγγαριού. Το καντράν είναι διακοσμημένο με μαύρο όνυχα, ενώ ωροδείκτης και λεπτοδείκτης είναι σε δέρμα. Η κάσα φέρει την εγχάραξη "1969 - 2019" καθώς και τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου (ως 1.014) αλλά φέρει και ένα ψήγμα από έναν μετεωρίτη - το πιο σπάνιο και πολύτιμο υλικό σε αυτό το ρολόι.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.