
3 βασικά είδη ρολογιών για κάθε αντρική συλλογή
Τα νέα μοντέλα της Diesel για την Άνοιξη του 2019 θα σε βοηθήσουν να χτίσεις την ιδανική "γκαρνταρόμπα" ρολογιών.

Δύο πράγματα που όλοι θα θέλαμε να είχαμε σε μεγαλύτερο βαθμό -αν εξαιρέσεις τα χρήματα- είναι ο χρόνος και το στυλ. Κι ένα ρολόι είναι ο καλύτερος τόπος συνάντησης των δύο αυτών εννοιών. Το να έχει κανείς λοιπόν ένα ρολόι για κάθε περίσταση και κάθε look είναι η καλύτερη επιβράβευση. Άλλωστε, πρόκειται για ένα αντρικό κόσμημα που μόνο να εξελίξει το προσωπικό σου στυλ μπορεί, αρκεί να κάνεις τη σωστή επιλογή ανάλογα με το ντύσιμό σου.
Παρακάτω, σου παρουσιάζουμε τρία ρολόγια που κάθε άντρας πρέπει να έχει στη συλλογή του και τα οποία συνδυάζονται κομψά με μια επιμελημένη γκαρνταρόμπα, καλύπτοντας από επίσημα και casual, μέχρι επαγγελματικά και σπορ σύνολα.
Το μίνιμαλ
Ένα ρολόι μινιμαλιστικής αισθητικής με λιτό και μοντέρνο σχεδιασμό είναι η απάντηση σε όσους προτιμούν την καθαρότητα από τον εντυπωσιασμό, τη διακριτικότητα από τη λάμψη. Σημαντικό ατού του; Ότι δένει όμορφα με κάθε στυλ ντυσίματος.
Χάρη στο ταμπά δερμάτινο λουράκι και την ατσάλινη κάσα του με το μαύρο κάντραν, το Stigg (DZ1883) μοντέλο της Diesel έχει έναν και μοναδικό στόχο: να σου δείχνει την ώρα, χωρίς να χάνει στο ελάχιστο από στυλ.
Ο χρονογράφος
Η υψηλή ωρολογοποιία πάντα διαθέτει έναν χρονογράφο στις συλλογές της. Είναι βλέπεις που αποτελεί το μοναδικό μοντέλο που αγγίζει την απόλυτη ακρίβεια στη μέτρηση του χρόνου και ο κυρίαρχος τύπος ρολογιού, αφού τιμά την κλασική διαδικασία προσέγγισης, απαιτεί τα πιο φίνα υλικά και εξυμνεί την ποιότητα κατασκευής και την τεχνική αριστεία.
Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά ενυπάρχουν στο MS9 Chrono (DZ4506) μοντέλο του ιταλικού brand με το μαύρο λουράκι από νάιλον και σιλικόνη και την μπλε αλουμινένια κάσα με ματ φινίρισμα.
Το smart casual
Στην καθημερινότητά σου θέλεις ένα ρολόι που να είναι casual, άρα πρακτικό, για να σε εξυπηρετεί αλλά να διαθέτει επίσης σοφιστικέ σχεδιασμό και να εκπέμπει κύρος. Να είναι δηλαδή smart. Όχι με την έννοια του έξυπνου και των smartwatches, αλλά με εκείνη του κομψού στυλ.
Δύο χαρακτηριστικά που βρήκαμε στο Mr. Daddy 2.0 (DZ7421) μοντέλο της Diesel με ατσάλινο μπρασελέ και κάσα και λειτουργία χρονογράφου. Προσδίδει μοντέρνο και κομψό στυλ φορεμένο με κοστούμι και στιβαρότητα σε ένα smart casual σύνολο με blazer και τζην παντελόνι.

Και τα τρία μοντέλα περιλαμβάνονται στη νέα συλλογή ρολογιών της Diesel για την Άνοιξη του 2019, όπου το military look συναντά το αθλητικό στυλ σε ένα πάντρεμα της τολμηρής αισθητικής, με την πρωτοποριακή τεχνολογία και τον στιβαρό σχεδιασμό που διακρίνουν το ιταλικό brand.

Περισσότερα σχέδια θα ανακαλύψεις με μία βόλτα από την ιστοσελίδα της Diesel, κάνοντας κλικ εδώ ή στα καταστήματα Diesel στο Golden Hall και Αγίας Σοφίας 12 στη Θεσσαλονίκη, στα attica και σε επιλεγμένους συνεργάτες ρολογιών σε όλη την Ελλάδα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.