
5 ρολόγια που θα γίνουν κλασικά
Η αισθητική και οι επιδόσεις του χρόνου μέσα από μοντέλα που βασίζονται σε διαχρονικές γραμμές.

Μήπως ήρθε η ώρα να επενδύσεις σε ένα διαχρονικό ρολόι που θα κρατήσεις για πάντα; Ένα τεχνικά άρτιο και σχεδιαστικά πρωτοποριακό μοντέλο από έναν επώνυμο οίκο ωρολογοποιίας, που αξίζει την προσοχή αλλά και τα χρήματά σου; Τα ακόλουθα πέντε σχέδια ήρθαν για να γίνουν τα νέα κλασικά.
TISSOT - T-Race MotoGP™ Automatic 2019 Limited Edition
Αυτό είναι το ρολόι για τους λάτρεις των αγώνων μοτοσικλέτας χωρίς αμφιβολία. Μαύρο δαχτυλίδι από ανθρακονήματα, κεντρικός μηχανισμός που θυμίζει τροχό μηχανής, καντράν με μετρητές και ενδείξεις σε μεγάλο μέγεθος και κάσα με ροζ χρυσή PVD επίστρωση και μια μαύρη PVD στεφάνη. Είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο της Tissot όχι μόνο χάρη σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά αλλά και γιατί θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό 3.333 τεμαχίων. Πρόλαβέ το.
TAG Heuer - Carrera Ηeuer 02 GMT
Επετειακό και εορταστικό. Το νέο Carrera σχεδιάστηκε με αφορμή τα 55 χρόνια από τη δημιουργία του πρωτότυπου ως μια νέα πρόταση για την επόμενη γενιά watch fans. Ο νέος χρονογράφος έχει λειτουργία GMT, διαθέτει τρία υποκαντράν στο 3, το 6 και το 9 (όπως και το πρωτότυπο μοντέλο του 1963) αλλά και δεύτερη ζώνη ώρας. Έχει κάσα με διάμετρο 45 χλστ. και κυκλοφορεί με ατσάλινο μπρασελέ ή λουράκι από καουτσούκ. Είναι αδιάβροχο στα 100 μ.
LONGINES - Longines Master Collection Moon Phase
H Longines Master Collection λανσαρίστηκε το 2005 και σήμερα έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο επιτυχημένες του οίκου. Το Moon Phase μοντέλο διαθέτει χρονογράφο και δείχνει τις φάσεις της σελήνης στην ένδειξη της 6ης ώρας και την ημερομηνία στη 12η. Είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι, προστατεύεται από κρύσταλλο ζαφείρι και είναι αδιάβροχο μέχρι τα 30 μ. βάθος. Η διάμετρος της κάσας του είναι στα 40 χλστ., ωστόσο η συλλογή περιλαμβάνει και μοντέλα στα 42 χλστ. αλλά και με δερμάτινο λουράκι.
HAMILTON - Jazzmaster
Η ονομασία Jazzmaster είναι μια αντανάκλαση του αμερικανικού πνεύματος της Hamilton. Οι αμερικανικές ρίζες της φτάνουν μέχρι το 1892 στην Πενσιλβάνια, όταν γεννιόταν η τζαζ. Σήμερα η εταιρεία παρουσιάζει τον αυτόματο χρονογράφο Jazzmaster προς τιμήν του μουσικού αυτού είδους, με αυτόματο μηχανισμό χρονογράφου Η-21, αυτονομία 60 ωρών και κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι. Προστατεύεται από κρύσταλλο ζαφείρι και κυκλοφορεί με δερμάτινο λουράκι σε καμηλό, γκρι ή καφέ κροκό.
TISSOT - T-Touch Expert Solar
Ακόμα μία πρωτότυπη πρόταση της Tissot είναι το T-Touch Expert Solar, το πρώτο ρολόι αφής που φορτίζει με την ηλιακή ενέργεια. Με κάσα από τιτάνιο στα 45 χλστ., χωρά 20 λειτουργίες και διαθέτει χρονογράφο και προστατευτικό κρύσταλλο από ζαφείρι. Κυκλοφορεί με λουράκι από καουτσούκ. Ό,τι πρέπει για εξωτερικές δραστηριότητες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.