
Μοναδικός διαγωνισμός Tissot-MotoGP™ με δώρο ένα υπέροχο συλλεκτικό ρολόι
Ο διαγωνισμός διαρκεί από τις 27/5 έως και τις 15/6.

Εσείς πόσο καλά ξέρετε το MotoGP™ και την εμπλοκή της Tissot σε αυτό το εντυπωσιακό μηχανοκίνητο πρωτάθλημα; Ήρθε η ώρα να το ανακαλύψετε! Ένας μοναδικός διαγωνισμός "τρέχει" στη Boutique της Tissot στην Αθήνα (Πανεπιστημίου 6) με αφορμή το λανσάρισμα της νέας συλλογής ρολογιών 2019 της Tissot εμπνευσμένης από το MotoGP™. Δοκιμάστε τις γνώσεις σας και μπείτε στην κλήρωση για να κερδίσετε ένα υπέροχο συλλεκτικό ρολόι της Tissot από τη συλλογή MotoGP™ και τις αγωνιστικές μηχανές! Νιώστε και εσείς τη μαγεία του πρωταθλήματος στον καρπό σας!
Η Tissot είναι Επίσημος Χρονομέτρης του MotoGP™ από το 2001. Αυτή η συνεργασία αντανακλά το γρήγορο και δυναμικό πνεύμα της μάρκας, η οποία ξεπερνάει συνεχώς τα όρια της. Για να τιμήσει αυτή τη συνεργασία, η Ελβετική μάρκα ρολογιών λανσάρει κάθε χρόνο την Επίσημη Συλλογή Tissot MotoGP™ όπου περιλαμβάνονται συλλεκτικά μοντέλα σε περιορισμένο αριθμό, τα οποία κυκλοφορούν σε ειδική συσκευασία κράνους. Τα ρολόγια αυτά έχουν τη δυναμική και στιβαρή εμφάνιση των μοτοσυκλετών, με λεπτομέρειες που αντανακλούν μερικά από τα χαρακτηριστικά τους - από τα χρονόμετρα έως το λουρί. Η απόλυτη ακρίβειά τους είναι δείγμα του υψηλού επιπέδου χρονομέτρησης της Tissot με στυλ που παραπέμπει στο Πρωτάθλημα και τους οδηγούς.
Η Boutique της Tissot στην Αθήνα ανήκει στο παγκόσμιο δίκτυο περισσότερων από 300 Boutique Tissot παγκοσμίως, και 12.500 POS όπου διατίθεται η μάρκα. Το περιβάλλον της παραμένει πιστό στη φιλοσοφία της Tissot, υιοθετώντας όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν αναγνωρίσιμη παγκοσμίως. Το χαρακτηριστικό έπιπλο "safe" (χρηματοκιβώτιο) που παραπέμπει στη στεφάνη του ρολογιού, στο εσωτερικό του καταστήματος, αναδεικνύει τα sport γονίδια των συλλογών της μάρκας, ενώ οι φωτεινές ασπρόμαυρες προθήκες με τις υπέροχες κόκκινες κρυστάλλινες επενδύσεις προβάλλουν μοναδικά τη μεγαλύτερη συλλογή ρολογιών Tissot σε ολόκληρη την Ελλάδα. Ο εσωτερικός διάκοσμος της Boutique ολοκληρώνεται με τα φωτιζόμενα εικαστικά που "επικοινωνούν" την καμπάνια "Tissot, This is your time".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.