Ένα ρολόι είναι το ιδανικό οικογενειακό κειμήλιο

Κουβαλά μεγάλη ιστορία, ενώ η αξία του αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, γενιά με γενιά.

Κάποια από τα πράγματα που περνούν από γενιά σε γενιά δεν είναι κυριολεκτικά πράγματα: Είναι αναμνήσεις, γνώσεις, συναισθήματα. Κάποια άλλα όμως είναι όντως πράγματα: Προσωπικά αντικείμενα, που δεν τα καθιστά πολύτιμα η αξία, αλλά η χειρονομία. Το γεγονός ότι κάτι φυλάχτηκε και διατηρήθηκε σε καλή κατάσταση για να κληροδοτηθεί στο επόμενο, αγαπημένο πρόσωπο.

Σ' αυτά τα αντικείμενα που περνούν από χέρι σε χέρι, από πατέρα σε γιο ανήκει το ρολόι. Ένα μικρό σύμβολο του άρρηκτου δεσμού που τους ενώνει, απτό και ορατό σε καθημερινή βάση. Ένα ιδανικό οικογενειακό κειμήλιο, που κουβαλά μεγάλη ιστορία, ενώ η αξία του αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, γενιά με γενιά. 

Ένα οικογενειακό ρολόι τιμά την παράδοση

Την παράδοση όχι με την κυριολεκτική έννοια της λέξης, αλλά με εκείνη της ιστορίας της οικογένειας. Γι' αυτό και συνήθως πρόκειται για ένα μοντέλο vintage αισθητικής, που συνήθως έχει χαραγμένο στο πίσω μέρος ένα έμβλημα, ένα μήνυμα ή αρχικά ονομάτων, ενώ αντανακλά τα ενδιαφέροντα και το στυλ του προκατόχου του. Μπορεί να είναι σπορ ή επίσημο. 

Διδάσκει υπευθυνότητα

Για την ακρίβεια, αφοσίωση στη φροντίδα ενός αντικειμένου, ώστε να διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, όχι γιατί σου ανήκει, αλλά γιατί ανήκει σ' αυτόν που θα το κρατήσει μετά από σένα. Τίποτα δεν είναι δεδομένο ότι θα "ζήσει" για πάντα, γι' αυτό μεγάλη σημασία έχουν οι λεπτομέρειες. 

Έχει ανεκτίμητη συναισθητική αξία

Το να κληρονομείς το ρολόι του πατέρα σου, όποια κι αν είναι η χρηματική του αξία, εμπεριέχει το συναίσθημα της ευθύνης, της αγάπης και της επιβράβευσης. Θα γίνει κομμάτι του εαυτού σου και μία καθημερινή υπενθύμιση του ισχυρού οικογενειακού δεσμού.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.