Το Timex American Documents είναι ένα αμερικάνικο όνειρο 165 χρόνων

Κατασκευή στις ΗΠΑ, Ελβετική κίνηση.

Η Timex είναι αναπόσπαστο κομμάτι τις Αμερικάνικης κουλτούρας. Έχει ιστορία 165 ετών έχοντας δημιουργήσει μεγάλη κληρονομιά. Η ερώτηση που μπαίνει όμως το 2019 είναι το ποια είναι ακριβώς η ακριβής φύση αυτής της κληρονομιάς. Μην ξεχνάμε, ότι μιλάμε για το πρώτο brand που κατασκεύασε οικονομικά ρολόγια για τις μάζες. Ύστερα ήρθε το ρολόι τσέπης Yankee που κόστιζε μόλις ένα δολάριο -και όπως ήταν φυσικό γνώρισε τεράστια επιτυχία- και από τα μέσα του 20ου αιώνα, η Timex, στην πράξη, έγινε συνώνυμη με την αμερικάνικη ωρολογοποιία.

Τη δεκαετία του ’70, όταν η τεχνολογία quartz έκανε την σαρωτική εμφάνισή της, η Timex κατασκεύαζε πλέον τα ρολόγια της εκτός ΗΠΑ. Σήμερα, όμως, παρουσιάζοντας τη σειρά American Documents μεταφέρει την ιστορία της εντός των τειχών, στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ένα κανονικό Made-in-America σχέδιο

Το Timex American Documents είναι ένα αμερικάνικο όνειρο 165 χρόνων

Κάτι που πρέπει να γίνει γνωστό: Τα ρολόγια της σειράς American Documents χρησιμοποιούν Ελβετική κίνηση quartz. Και παρότι κάποιοι μπορεί να απογοητευθούν με αυτή την είδηση, ας επισημάνουμε για ακόμη μια φορά ότι οι Ελβετοί έχουν εκπληκτική παράδοση στους μηχανισμούς· ως εκ τούτου μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η κίνηση Ronda στη σειρά American Documents διατηρεί το ρολόι στο σωστό χρόνο.

timex

Αναλογιστείτε έπειτα όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που συμμετέχουν στο τελικό αποτέλεσμα: η κάσα, το καντράν, το λουράκι. Όλα αυτά τα στοιχεία κατασκευάζονται στην Αμερική. Και αυτό από μόνο του δε μπορεί παρά να είναι μία σημαντική είδηση.

Μπορείτε να δείτε όλες οι πληροφορίες για τη σειρά American Documents  στο site της Timex.  

Από: Esquire US

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.