
TAG Heuer Monaco, 50 χρόνια μετά
Με αφορμή το πρώτο Grand Prix της Formula 1 στο Μονακό, η Tag Heuer παρουσίασε ένα διαχρονικό σχέδιο: το πανέμορφο Monaco 1969-1979.

Το 1969, η Heuer (εκείνη την περίοδο η TAG δεν είχε ακόμη ενταχθεί στην εταιρική ονομασία) λάνσαρε το Monaco, ένα εξαιρετικό ρολόι που προσέλκυσε αμέσως το ενδιαφέρον του κόσμου της ωρολογοποιίας και όχι μόνο. Ήταν ένα πρωτότυπο σχέδιο, με πρωτοποριακό design που σύστησε στο κοινό δύο καινοτομίες: το αδιάβροχο καντράν σε τετράγωνη κάσα και την αυτόματη κίνηση χρονογράφου.
"Όταν είδα την τετράγωνη κάσα κατάλαβα ότι έχουμε να κάνουμε με κάτι ιδιαίτερο", είχε αναφέρει ο τιμητικός πρόεδρος της Heuer και εγγονός του ιδρυτής της, Jack Heuer. Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμά του, το Monaco έκανε την εμφάνισή του στον καρπό του οδηγού αγώνων ταχύτητας, Jo Siffert, ενώ το 1971 σε εκείνον του Steve McQueen στην ταινία Le Mans.

Σήμερα, πενήντα χρόνια μετα, η TAG Heuer αποφάσισε να γιορτάσει την 50η επέτειο του εμβληματικού αυτού σχεδίου στο Grand Prix της Formula 1 του Μονακό, παρουσιάζοντας τις πρώτες πέντε ειδικές επετειακές εκδόσεις - η κάθε μία αφιερωμένη σε διαφορετική δεκαετία. Σε ένα πανέμορφο μέρος στο Key Largo Villa, παραβρέθηκαν πολλοί φαν της εταιρείας, όπως ο αστέρας της Aston Martin Red Bull Racing Team, Max Verstappen, καθώς και ο Patrick Dempsey, η Bella Hadid και πολλοί ακόμη.
Η πρώτη έκδοση, το TAG Heuer Monaco 1969-1979, ενσωματώνει τους στιλιστικούς κώδικες της δεκαετίας του '70 με μια διαχρονική διακόσμηση Côtes de Genève. Διαθέτει καφέ δερμάτινο λουράκι, ενώ το πρωτότυπο λογότυπο "Monaco Heuer", καθώς και οι λέξεις "1969-1979 Special Edition" και "One of 169" είναι εγχαραγμένες στο πίσω μέρος του ρολογιού. Στην καρδιά της κάσας βρίσκεται ο ρότορας Caliber 11, μια σύγχρονη εκδοχή της χειροκίνητης κίνησης που έκανε το ντεμπούτο της στο πρωτότυπο Monaco του 1969.

Ο χρονογράφος θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό 169 τεμαχίων και θα διατεθεί στα 5.950 ευρώ. Άλλωστε, πρόκειται για έναν φόρο τιμής στο διαχρονικό design, την καινοτομία και το αξεπέραστο στυλ της TAG Heuer.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.