
H αρχιτεκτονική των χρωμάτων της Rado
Ο ελβετικός οίκος υπογραμμίζει το πρωτοποριακό της όραμα με τη συλλογή True Thinline, όχι μόνο επειδή τολμά να την παρουσιάσει, αλλά και επειδή είναι ικανή να κατασκευάσει αυτά τα χρώματα.

Εξήντα τρεις αποχρώσεις, δύο συλλογές, ένα από τα σημαντικότερα ονόματα της αρχιτεκτονικής και μία εταιρεία που μπορεί να φέρει εις πέρας το σπουδαίο αυτό όραμα. Ο ελβετικός οίκος Rado μπορεί να υπερηφανεύεται για μία από τις πιο γοητευτικές συνεργασίες, καθώς ανακοίνωσε τη σειρά ρολογιών True Thinline με τα χρώματα του Le Corbusier.
Η συνεργασία με το Les Couleurs Suisse, τον οργανισμό με την αποκλειστική εξουσιοδότηση του ιδρύματος Le Corbusier για την αδειοδότηση των αρχιτεκτονικών χρωμάτων του μεγάλου Ελβετού αρχιτέκτονα και σχεδιαστή, της Architectural Polychromy, είναι στρατηγικής σημασίας για τη Rado, καθώς πηγαίνει την τεχνική αριστεία και την υψηλή αισθητική ένα βήμα παραπέρα. Η Rado άλλωστε είναι πρωτοπόρος στις άψογες αποχρώσεις πάνω στα κεραμικά υψηλής τεχνολογίας, αφού είχε ήδη τελειοποιήσει την παραγωγή 14 χρωμάτων από το 1986, όταν χρησιμοποίησε για πρώτη φορά κεραμικά υψηλής τεχνολογίας.


Τα χρώματα του Le Corbusier πρωτοπαρουσιάστηκαν το 1931. Η λίστα αναπτύχθηκε περαιτέρω το 1959 και στόχος ήταν να εκφράσει την τέχνη της αρχιτεκτονικής με φυσική αρμονία και να παρουσιάσει χρώματα που μπορούν να συνδυαστούν με οποιονδήποτε τρόπο. Έτσι, σύμφωνα με τους πυλώνες του έργου του Le Corbusier, κάθε χρώμα στην παλέτα μπορεί να συνδυαστεί με τα υπόλοιπα και να αντιπροσωπεύει χωροταξικά και ανθρώπινα στοιχεία.


Ο Le Corbusier άλλωστε δε θεωρείται τυχαία ένας από τους σημαντικότερους (ίσως και ο πιο σημαντικός) αρχιτέκτονας του 20ού αιώνα, αφού καθόρισε την εξέλιξη του μοντερνισμού, του μινιμαλισμού, της οικονομίας χώρου και της αξιοποίησης κάθε χιλιοστού σε μια κατοικία. Ίσως αυτή η ακρίβεια που χαρακτήριζε το έργο του ήταν απόρροια του περιβάλλοντός του, μιας και γεννήθηκε στην Ελβετία, εκεί που χτυπά η καρδιά της ωρολογοποιίας. Το έργο και η παλέτα του πάντως είναι παγκόσμιας απήχησης.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.