
Το ρολόι του Brad Pitt είναι λες και βγήκε από τη χρυσή εποχή του Χόλιγουντ
Το δυναμικό μοντέλο της Breitling είναι γεμάτο vintage πινελιές.

Ο Brad Pitt στο "Kάποτε στο Χόλιγουντ" υποδύεται έναν κασκαντέρ που διανύει μια περίοδο όταν προσπαθεί να επιστρέψει στα αλλοτινά του μεγαλεία. Παρότι όμως η χρυσή εποχή του Cliff Booth, του χαρακτήρα που υποδύεται ο Pitt, μοιάζει να έχει παρέλθει, κάτι τέτοιο όμως δε συμβαίνει και στο ρολόι του που φορά ο ηθοποιός που αξιοσημείωτο είναι ότι μοιάζει βγαλμένο από ταινία της δεκαετίας του '60.

Κατά την άφιξή του στο 76ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, ο 55χρονος σταρ επέλεξε να φορέσει ένα παλιό αγαπημένο ρολόι που χαρακτηρίζεται από την Ελβετική αριστεία του. Το σχέδιο είναι της Breitling: Ένα brand γνωστό για τα σκληροτράχηλα, εντυπωσιακά, σοφιστικέ αλλά και πολύ αρρενωπά μοντέλα της. Μάλιστα, η Breitling φημίζεται για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχουν τα μοντέλα της. Όπως για παράδειγμα το Breitling Emergency με τον μικροπομπό που εκπέμπει σήματα SOS ή το εξαιρετικά ανθεκτικό Avenger II Seawolf που αντέχει μέχρι τα 3.000 μέτρα βάθος.
Ο Pitt, ωστόσο, προτίμησε κάτι πιο παραδοσιακό. Το Premier B01 Norton Edition παντρεύει το στυλ της Βρετανικής μάρκας μοτοσυκλετών Norton με την τεχνογνωσία της Breitling, σε ένα σχέδιο 42 χιλιοστών με μια απίθανη κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι. Επιπλέον, ο σπορ και μοντέρνος αυτός χρονογράφος έχει vintage πινελιές όπως αποκαλύπτονται από το μαύρο καντράν και τις αραβικές αριθμητικές ενδείξεις.

Breitling Premier B01 Chronograph 42mm Norton Edition
To βρίσκεις στα 7.657€ εδώ.
Μπορεί να μην το βλέπαμε σήμερα στις ταινίες του Mission Impossible, ωστόσο η κλασσική επιλογή του ηθοποιού μας γυρίζει στην χρυσή εποχή του Χόλιγουντ. Το εγκρίνουμε απόλυτα.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.