Το νέο ρολόι του Kimi Räikkönen είναι για πρωταθλητές

Το RM 50-04 Kimi Räikkönen με καντράν από τιτάνιο κυκλοφόρησε σε μόλις 30 κομμάτια.

Ο Kimi Räikkönen δεν χρειάζεται συστάσεις: Μέσα σε 18 χρόνια, ο "Iceman" της Formula 1, όπως το είναι το παρατσούκλι του, έχει λάβει 103 βραβεία, με τα 21 εξ’ αυτών να αφορούν τον τίτλο του πρωταθλητή. Στην πρώτη του χρονιά στην Scuderia Ferrari το 2007 κατέκτησε την πρώτη θέση του βάθρου, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής με τα χρώματα της κόκκινης ομάδας, αποχαιρετώντας την με τον καλύτερο τρόπο.

Σήμερα, ο 39χρονος Φιλανδός έχει κατεβάσει ταχύτητα, επιστρέφοντας εκεί όπου ξεκίνησε την πορεία του το 2001, στη Sauber Alfa Romeo. "Πλέον, θεωρώ την F1 χόμπι μου. Δεν νιώθω την ίδια πίεση που ένιωθα κάποτε. Τώρα, μπορώ να απολαμβάνω την οδήγηση, αν και πάντα προσπαθώ για το καλύτερο", έχει δηλώσει χαρακτηριστικά. 

Στις 22 Σεπτεμβρίου, θα λάβει μέρος στο φετινό Singapore Grand Prix και με αφορμή τη συμμετοχή του αυτή, ο οίκος ωρολογοποιίας Richard Mille -είναι χορηγός της Alfa Romeo Racing- δημιούργησε ένα ρολόι, που αποτίει φόρο τιμής στην καριέρα του: το RM 50-04 Kimi Räikkönen.

Το νέο ρολόι του Kimi Räikkönen είναι για πρωταθλητές

Πρόκειται για ένα ελαφρύ μοντέλο, βαμμένο στα χρώματα της Sauber Alfa Romeo, το λευκό και το κόκκινο, που είναι εξοπλισμένο με χρονογράφο με tourbillon μόλις επτά γραμμαρίων και με καντράν από τιτάνιο, στο οποίο απεικονίζεται ο αγωνιστικός αριθμός του Kimi, το νούμερο 7. Εγγυάται τρομερή ακρίβεια και 70 ώρες αυτονομίας. 

Κίμι Ράικονεν ΡΟΛΟΪ

Κίμι Ράικονεν ΡΟΛΟΪ

Το RM 50-04 Kimi Räikkönen κυκλοφόρησε πρόσφατα στην αγορά σε μόλις 30 κομμάτια και κοστίζει σχεδόν 1 εκατομμύριο ευρώ. Για την ακρίβεια, 1.063.000 δολάρια, σχεδόν 970.000€.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.