Το νέο Premier της Breitling είναι το απόλυτο corporate ρολόι

Πρόκειται για ένα σχέδιο πολύ διαφορετικό από αυτά που μας έχει συνηθίσει ο ελβετικός οίκος

Καθόλου άδικα, η Breitling ήταν, είναι και θα είναι μία από τις μεγαλύτερες Ελβετικές μάρκες ρολογιών. Και παρότι είδε άλλα brands να ξεχωρίζουν εστιάζοντας στην ομορφιά και στα εκλεπτυσμένα σχέδια, η ίδια κατάφερε να μείνει σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και να ξεχωρίσει για τη δουλειά που έκανε στα πιλοτικά ρολόγια. Αλλά αυτό από μόνο του, όπως είναι φυσικό, δεν είναι αρκετό. Γιατί μπορεί να κατέκτησε τους αιθέρες, ωστόσο, όπως είναι φυσιολογικό επιθυμία της έχει την πρωτιά εκεί που παίρνονται οι αποφάσεις: στις αίθουσες των συνεδριάσεων. Επομένως, πλέον δεν δίνει σημασία μόνο σε αυτούς που οδηγούν τα Learjet - αλλά και σε εκείνους που προσλαμβάνουν όσους βρίσκονται πίσω από το πηδάλιο αυτών.

Το νέο Premier της Breitling είναι το απόλυτο corporate ρολόι

Όλα αυτά γίνονται ευκολότερα αν δει κανείς το νέο Premier, το business σχέδιο που κόσμησε τον καρπό του 43χρονου Σουηδού ηθοποιού Alexander Skarsgård στο Τownhouse event του βρετανικού Esquire. Μιλάμε για ένα σχέδιο πολύ διαφορετικό από όσα μας έχει συνηθίσει ο ελβετικός οίκος. Λανσαρίστηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του '40, χωρίς να περιλαμβάνει τίποτε το ξεχωριστό πέρα από το ότι ήταν ένα πολύ elegant κόσμημα για τον καρπό που περιλάμβανε την ένδειξη ημερομηνίας. 

-breitling-

Τα χαρακτηριστικά του νέου Premier είναι, όπως αναμενόταν, εξαιρετικής ποιότητας. Η κίνηση Caliber 45 με πιστοποίηση χρονομετρητή που αναπτύσσεται in-house είναι ένας εκλεπτυσμένος μηχανισμός με καθαρό κι ευανάγνωστο σχεδιασμό που πολλοί θα ζήλευαν. Καθόλου άδικα, λοιπόν, δεν θεωρείται ως το ιδανικό corporate ρολόι όντας όσο διακριτικό πρέπει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει τις απαραίτητες πολύτιμες λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει. 

Το βρίσκεις στα €4.166 εδώ.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.