
Η διακριτική κομψότητα του Tissot Gentleman
Συνδυάζει την έμπνευση από τα '60s με την τεχνογνωσία του σήμερα.

Η νέα πρόταση της Tissot αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς καταφέρνει να υποστηρίξει πολλά στυλ. Μπορεί να συμπληρώσει ένα καθημερινό και casual, αλλά και να να φορεθεί άνετα σε σπορ εμφανίσεις. Συνδυάζεται εύκολα τόσο με βραδινό κοστούμι, όσο και με ένα απλό τζην και, φυσικά, φοριέται κάθε ώρα της ημέρας. Το Tissot Gentleman είναι από ατσάλι, έχει διάμετρο στα 40 χλστ. και θα το βρεις σε έξι εκδοχές.
Διατίθεται με καντράν που είναι εμπνευσμένο από μοντέλο της δεκαετίας του '60 και κυκλοφορεί σε διάφορα χρώματα, όπως ασημένιο, μπλε και μαύρο, καθώς και με διάφορα λουράκια ή μπρασελέ που καθορίζουν την τελική εικόνα του. Στην εκδοχή που βλέπουμε εδώ διαθέτει στιβαρό ατσάλινο μπρασελέ και τρία φαρδιά links, με το κεντρικό να είναι γυαλισμένο και τα άλλα δύο έχουν σατέν φινίρισμα. Στις άλλες προσφέρεται επιλογή από μαλακά, δερμάτινα λουράκια.

Το καντράν, λιτό και κομψό στο σχεδιασμό του, διαθέτει κάποια ξεχωριστά χαρακτηριστικά: Κατ' αρχάς, το δαχτυλίδι με απλικέ ενδείξεις ωρών έχει λοξό κόψιμο και σατέν φινίρισμα. Η εικόνα του ενισχύεται χάρη στους δείκτες σε στυλ dauphine σε φωσφορίζον λευκό χρώμα, ενώ η ημερομηνία στον τρίτο δίνει έναν επιπλέον τόνο γοητείας.
Η ένδειξη "Powermatic 80 Silicon” είναι μια υπενθύμιση για τον εξαιρετικό μηχανισμό του Tissot Gentleman, ο οποίος προσφέρει αυτονομία έως 80 ώρες, ενώ διαθέτει και ελατήριο ρυθμιστή από πυρίτιο για μεγάλη αντοχή. Τέλος, το Tissot Gentleman είναι αδιάβροχο στα 100 μέτρα και προστατεύεται από κρύσταλλο ζαφείρι για ακόμα μεγαλύτερη προστασία στο πέρασμα του χρόνου.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.