5 σπάνια ρολόγια που ξεχώρισαν στη δημοπρασία Game Changers

Τα δύο εξ αυτών στόλιζαν κάποτε τους καρπούς των Marlon Brando και Jack Nicklaus.

Στις 10 Δεκεμβρίου, ο οίκος Phillips διοργάνωσε τη δημοπρασία Game Changers και έβγαλε στο σφυρί 75 ρολόγια, που έπιασαν στο σύνολό τους τα 18.177.091 ευρώ. Μπορεί για κάποιους τα 18 εκατομμύρια ευρώ να μοιάζουν ψίχουλα, μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που μεμονωμένα κομμάτια έχουν αγγίξει, ακόμα και υπερβεί, τη συγκεκριμένη τιμή, ωστόσο το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της δημοπρασίας δεν αφορά το ποσό αλλά ορισμένα από τα συμμετέχοντα ρολόγια. Κάποια απ' αυτά ήταν μοναδικά κομμάτια, ενώ κάποια άλλα στόλιζαν κάποτε τους καρπούς σπουδαίων προσωπικοτήτων από τον χώρο του αθλητισμού και της 7ης Τέχνης. 

5 σπάνια ρολόγια που ξεχώρισαν στη δημοπρασία Game ChangersΌπως το ρολόι του πρωταθλητή του γκολφ Jack Nicklaus, το χρυσό Rolex Day-Date του Nicklaus (ref. 1803) του 1967 που πωλήθηκε έναντι 1.099.464 ευρώ, καταλαμβάνοντας την 5η θέση στο top5 των ρολογιών με την υψηλότερη τιμή πώλησης της βραδιάς, αλλά και το Rolex GMT Master (ref. 1675) που φόρεσε ο Marlon Brando στο "Αποκάλυψη τώρα" - έπιασε τα 1.759.142 ευρώ και πλασαρίστηκε στην 4η θέση. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εγχαραγμένη στην οπίσθια κάσα του την υπογραφή του ηθοποιού, ο οποίος όταν του ζητήθηκε από τους παραγωγούς της ταινίας να το βγάλει γιατί πίστευαν ότι θα αποπροσανατόλιζε τους θεατές από την ερμηνεία του, είχε δηλώσει: "Αν κοιτάζουν το ρολόι μου τότε δεν κάνω καλά τη δουλειά μου ως ηθοποιός". Εννοείται ότι υποδύθηκε κανονικά τον ρόλο φορώντας το. 

ΡΟΛΟΓΙΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ

Στην τρίτη και στην δεύτερη θέση βρέθηκαν δύο σπάνια ρολόγια Patek Philippe. Την τρίτη κατέλαβε ένα μοντέλο του 1951 (ref. 2499), που δεν είχε δημοπρατηθεί ξανά, ένας χρυσός χρονογράφος με διηνεκές ημερολόγιο και φάσεις της σελήνης, που άγγιξε το ποσό των 1.824.029 ευρώ, ενώ την δεύτερη ένας ροζ-χρυσός χρονογράφος του 1947 (ref. 1518) που επίσης δεν είχε δημοπρατηθεί ποτέ.

ΡΟΛΟΓΙΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ
Αριστερά, το Patek Philippe του 1947 και δεξιά του 1951.

Ο απόλυτος νικητής της βραδιάς με 2.613.480 ευρώ τιμή πώλησης ήταν ένα ρολόι της ωρολογοποιίας Urwerk, παραγωγής του 2018, εξαιρετικά σπάνιο και απόλυτα πρωτοποριακό, το πρώτο μοντέλο ύψιστης ακριβείας που αποκλίνει ένα δευτερόλεπτο ανά 317 χρόνια. Πώς επιτυγχάνεται αυτή η απόλυτη ακρίβεια; Με δύο διαφορετικά συστήματα που συνεργάζονται αρμονικά, καθώς το ένα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το άλλο. 

ΡΟΛΟΓΙΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ

Από τη μία έχουμε ένα μηχανικό ρολόι χειρός και από την άλλη, ένα Atomic Master Clock (AMC) από αλουμίνιο, που θυμίζει τα επιτραπέζια ξυπνητήρι και ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να κουρδίζει αυτόματα το ρολόι και να καθορίζει την ώρα, βελτιστοποιώντας τη διατήρηση του σωστού χρόνου. 

Από: Esquire NL

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.