Ένα Όσκαρ για την Rolex
Η θρυλική ελβετική ωρολογοποιία ήταν ο υπερήφανος χορηγός των Oscars® 2020.
Η Rolex συνδέεται εδώ και δεκαετίες με την ιστορία του κινηματογράφου, μέσα από αμέτρητες θρυλικές ταινίες στις οποίες "πρωταγωνίστησαν" τα ρολόγια Rolex. Ο Marlon Brandon στην ταινία "Αποκάλυψη Τώρα", o Paul Newman στην ταινία "Χρώμα του Χρήματος", στον "Τιτανικό" ο Bill Paxton είναι μερικά μόνο παραδείγματα θρυλικών χαρακτήρων που φόρεσαν στον καρπό τους ιστορικά μοντέλα της ελβετικής ωρολογοποιίας. Μάλιστα, τα ρολόγια της επιλέγονται συχνά από τους σκηνοθέτες για τις ανάγκες της ταινίας ή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ανήκουν στην προσωπική συλλογή των ίδιων των ηθοποιών.
Για τέταρτη συνεχή χρονιά από το 2017, η Rolex ήταν και φέτος ο υπερήφανος χορηγός των βραβείων Όσκαρ στην 92η τελετή απονομής, υποστηρίζοντας την Αμερικάνικη Ακαδημία Κινηματογράφου και αναγνωρίζοντάς την ως τον κορυφαίο θεσμό της κινηματογραφικής τέχνης.
Πρεσβευτές της ήταν και φέτος οι βραβευμένοι συνολικά με 57 βραβεία Όσκαρ, Kathryn Bigelow, James Cameron, Alejandro G. Iñárritu και ο Martin Scorsese που ήταν υποψήφιος στην φετινή τελετή σε δέκα κατηγορίες για τον "Ιρλανδό".

Στα παρασκήνια του Dolby Theatre, η Rolex υποδέχθηκε την Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου, στο ROLEX GREENROOM τους αστέρες που απονέμουν τα βραβεία στην τελετή των Όσκαρ, πριν βγουν στη σκηνή. Φέτος, το ROLEX GREENROOM είχε θέμα το πολικό τοπίο, στο πλαίσιο της καμπάνιας Rolex Perpetual Planet που είναι αφιερωμένη στην υποστήριξη της Rolex από το 1930 στις εξερευνητικές αποστολές, που έχουν σκοπό την προστασία του πλανήτη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.