Ένα Όσκαρ για την Rolex

Η θρυλική ελβετική ωρολογοποιία ήταν ο υπερήφανος χορηγός των Oscars® 2020.

Γράφει: Esquire Editors 10 Φεβρουαρίου 2020

Η Rolex συνδέεται εδώ και δεκαετίες με την ιστορία του κινηματογράφου, μέσα από αμέτρητες θρυλικές ταινίες στις οποίες "πρωταγωνίστησαν" τα ρολόγια Rolex. Ο Marlon Brandon στην ταινία "Αποκάλυψη Τώρα", o Paul Newman στην ταινία "Χρώμα του Χρήματος", στον "Τιτανικό" ο Bill Paxton είναι μερικά μόνο παραδείγματα θρυλικών χαρακτήρων που φόρεσαν στον καρπό τους ιστορικά μοντέλα της ελβετικής ωρολογοποιίας. Μάλιστα, τα ρολόγια της επιλέγονται συχνά από τους σκηνοθέτες για τις ανάγκες της ταινίας ή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ανήκουν στην προσωπική συλλογή των ίδιων των ηθοποιών. 

Για τέταρτη συνεχή χρονιά από το 2017, η Rolex ήταν και φέτος ο υπερήφανος χορηγός των βραβείων Όσκαρ στην 92η τελετή απονομής, υποστηρίζοντας την Αμερικάνικη Ακαδημία Κινηματογράφου και αναγνωρίζοντάς την ως τον κορυφαίο θεσμό της κινηματογραφικής τέχνης.

Πρεσβευτές της ήταν και φέτος οι βραβευμένοι συνολικά με 57 βραβεία Όσκαρ, Kathryn Bigelow, James Cameron, Alejandro G. Iñárritu και ο Martin Scorsese που ήταν υποψήφιος στην φετινή τελετή σε δέκα κατηγορίες για τον "Ιρλανδό".

Ένα Όσκαρ για την Rolex

Στα παρασκήνια του Dolby Theatre, η Rolex υποδέχθηκε την Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου, στο ROLEX GREENROOM τους αστέρες που απονέμουν τα βραβεία στην τελετή των Όσκαρ, πριν βγουν στη σκηνή. Φέτος, το ROLEX GREENROOM είχε θέμα το πολικό τοπίο, στο πλαίσιο της καμπάνιας Rolex Perpetual Planet που είναι αφιερωμένη στην υποστήριξη της Rolex από το 1930 στις εξερευνητικές αποστολές, που έχουν σκοπό την προστασία του πλανήτη.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.