
Η νέα, αναγεννησιακή συλλογή ρολογιών του Dolce & Gabbana
Ο ορισμός της πολυτέλειας - σίγουρα, όχι της προσιτής.

Μεταξύ 14ου και 18 αιώνα, στην Ιταλία μετρούσαν την ώρα πολύ διαφορετικά απ' ό,τι στη σύγχρονη εποχή. Μπορεί σήμερα η ώρα να ξεκινά να μετριέται από τα μεσάνυχτα (00:00) -και στο 12ωρο σύστημα αναγραφής ξαναρχίζει το μεσημέρι-, τότε όμως το σημείο εκκίνησης ήταν η δύση του ηλίου, το ηλιοβασίλεμα. Από εκείνη τη στιγμή ξεκινούσαν να μετρούν την ημέρα τους, χωρίζοντάς την σε 24 ώρες, οι οποίες αναγράφονταν στους δείκτες των γιγαντιαίων ρολογιών που ήταν τοποθετημένοι στα κεντρικά σημεία των πόλεων, όπως για παράδειγμα στον Καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας και στην Πλατεία του Αγίου Μάρκου στην Βενετία.
Θέλοντας να αποτίσουν φόρο τιμής στη γενέτειρά τους και στην κληρονομιά που κληροδότησαν οι Ιταλοί τεχνίτες στην ωρολογοποιία εκείνων των αιώνων, οι Stefano Gabbana και Domenico Dolce σχεδίασαν για τον οίκο τους, Dolce & Gabbana μία συλλεκτική συλλογή με τίτλο Manifattura Italiana.

Αποτελείται από έξι διαφορετικά μοντέλα -το καθένα θα κυκλοφορήσει σε μόλις 13 τεμάχια παγκοσμίως-, αναγεννησιακής αισθητικής με μπαρόκ στοιχεία που αντλούν έμπνευση από έξι ιταλικές πόλεις: Μιλάνο, Βενετία, Ρώμη, Φλωρεντία, Νάπολη και Παλέρμο.

Να σημειωθεί ότι δύο από τα έξι ρολόγια, το Φλωρεντία και το Ρώμη είναι φτιαγμένα από εξολοκλήρου από χρυσό και διαθέτουν 24ωρο ελβετικό μηχανισμό.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.