Μία μαγική τριλογία χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων από τη Disney

Η Disney, λανσάρει το μαγικό τελευταίο μέρος της τριλογίας Χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων "Από την οικογένειά μας στη δική σας", υποστηρίζοντας το Make-A-Wish®.

Γράφει: Esquire Editors 03 Νοεμβρίου 2022

Η Disney κυκλοφόρησε σήμερα μια νέα, μαγική, Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με αφορμή την περίοδο των εορτών, για την υποστήριξη του μακροχρόνιου συνεργάτη της, τον παγκόσμιο φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®. "Το Δώρο" είναι μια δίλεπτη ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που εξυμνεί τα όμορφα συναισθήματα αλλά και τη ζεστασιά που προσφέρει στις οικογένειες η αφήγηση ιστοριών, ειδικά όταν βρίσκονται σε μεταβαλλόμενες περιόδους, αλλά κυρίως το πώς ενδυναμώνει τη σχέση τους των μελών μεταξύ τους.

Η διαφήμιση αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας της Disney "Από την οικογένειά μας στη δική σας", η οποία κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022 στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο σε 46 χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας.

"Από την οικογένειά μας στη δική σας" - Μια τριλογία

Η πρώτη Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney, με τίτλο "Λόλα", κυκλοφόρησε το 2020. Στο πρώτο μέρος, οι θαυμαστές γνώρισαν τη Νικόλ με τη γιαγιά της, τη Λόλα και παρακολούθησαν πώς η σχέση τους γινόταν όλο και πιο δυνατή με τις εορταστικές παραδόσεις να περνάνε από γενιά σε γενιά.

Η περσινή συνέχεια με τίτλο "Νέος μπαμπάς", ακολούθησε την ενήλικη Νικόλ και τα παιδιά της, τον Μαξ και την Έλλα, να καλωσορίζουν τον πατριό, Μαϊκ, στο σπίτι τους. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρισκόταν ένα πολύ ιδιαίτερο παραμύθι που αναδείκνυε τη μαγεία που δημιουργείται εντός οικογενειών μέσα από τρυφερές στιγμές όπως το να διαβάσουν μαζί ένα παραμύθι.

Η διαφήμιση του 2020 και η διαφήμιση του 2021 ξεπέρασαν, μαζί, τις 184 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως. Φέτος, η οικογένεια προετοιμάζεται για μια ακόμη εορταστική περίοδο και τον συγκινητικό ερχομό ενός νέου μέλους!

"Το Δώρο" είναι μια συναισθηματική ιστορία για τις αδελφικές σχέσεις, που βιώνεται μέσα από τα μάτια του μικρότερου μέλους της οικογένειας, της Έλλα, καθώς προσαρμόζεται σε ένα οικογενειακό περιβάλλον διαφορετικής δυναμικής. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα αγαπημένο μαλακό παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι και συνδέει το παρελθόν, το παρόν αλλά και το μέλλον. Ενώ αρχικά βλέπουμε τον μεγαλύτερο αδελφό, Μαξ, να δίνει στην Έλλα το παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι για να την συντροφεύει τη νύχτα, στη συνέχεια βλέπουμε την Έλλα να χαρίζει το παιχνίδι στο νεογέννητο αδελφάκι της, στην πρώτη τους συνάντηση, καλωσορίζοντάς το έτσι στην οικογένεια.

Η Sarah Fox, αντιπρόεδρος Marketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, EMEA, δήλωσε: "Τα τελευταία τρία χρόνια, εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν τους χαρακτήρες μας στις ταινίες κινουμένων σχεδίων "Από την οικογένειά μας στη δική σας", περνούν χρόνο μαζί τους, χτίζουν σχέσεις και δημιουργούν αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν η δημιουργία ενός οικογενειακού μοντέλου όπου όλοι οι θεατές, απ’ όλον τον κόσμο, θα μπορούν να ταυτιστούν και να συμμεριστούν τις προκλήσεις που μπορεί να βιώνουν κάποια μέλη της οικογένειάς τους. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την υποστήριξη που λάβαμε, γι’ αυτή τη εορταστική καμπάνια και ελπίζουμε ότι οι οικογένειες και οι θαυμαστές, θα απολαύσουν το συγκινητικό τελευταίο μέρος της τριλογίας".

"Το Δώρο" αναπτύχθηκε και δημιουργήθηκε από τη δημιουργική ομάδα Consumer Products, Gaming & Publishing της Disney, με την επιμέλεια της Angela Affinita, Director of Brand Marketing and Creative και σε συνεργασία με τα Flux Animation Studios στη Νέα Ζηλανδία.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Ποια είναι η superhero ταινία που προκαλεί μαζικές αποχωρήσεις θεατών από τα πρώτα λεπτά-Είναι τόσο χάλια;

Οι πρώτες προβολές ενός νέου remake προκαλούν διχασμό στο κοινό. Η ακραία αισθητική του σοκάρει κάποιους, ενώ άλλοι το θεωρούν τολμηρή επιστροφή σε cult σινεμά.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Πρώτο trailer για το 28 Years Later: The Bone Temple - Επιστρέφει ο Cillian Murphy

Το πρώτο trailer του 28 Years Later: The Bone Temple είναι εδώ. Ο Ralph Fiennes επιστρέφει σε μια ζοφερή μετα-αποκαλυπτική Αγγλία, ενώ ο Cillian Murphy κάνει μια πολυαναμενόμενη cameo εμφάνιση.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Σταματήστε ό,τι κάνετε: Οι Radiohead ανακοίνωσαν περιοδεία, την πρώτη μετά από 7 χρόνια αποχής

Να μας συγχωρήσει κύριος Yorke για την προπολεμική φωτογραφία, αλλά αυτός κι η παρέα του μας είχαν συνδέσει με Κάιρο από το 2018 και μετά, οπότε πάλι καλά να λένε. Αναμένουμε νέο υλικό τώρα που ξαναβγαίνουν στον δρόμο, για να δημοσιεύουμε αναλόγως.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Όσα γνωρίζουμε για το sequel του The Thursday Murder Club στο Netflix

Για εμάς, δε θα έπρεπε να είναι ταινία, αλλά σειρά. Όπως και να έχει, επειδή το Netflix αποφασίζει και όχι εμείς, τουλάχιστον ας μας εγγυηθεί κάποιος ότι στη συνέχεια της ταινίας, θα ξαναδούμε τον Lucifer....εεε τον Tom Ellis εννοούμε.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Μόλις ακούσαμε -και κολλήσαμε με- τα 2 ολοκαίνουργια τραγούδια των Spoon

Το καλοκαίρι υπήρξε πάρα πολύ παραγωγική περίοδος για τους Spoon, οι οποίοι, μετά το σοβαρό come back τους το 2022 έπειτα από 5 χρόνια δισκογραφικής αγρανάπαυσης, μοιάζουν ασταμάτητοι.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Ο Nicolas Cage υποδύεται τον Ιωσήφ στην ταινία ‘βιβλικού τρόμου’, The Carpenter's Son

Ο Nicolas Cage γίνεται Ιωσήφ και μας οδηγεί σε μια σκοτεινή ιστορία βιβλικού τρόμου. Το The Carpenter’s Son φέρνει την οικογένεια του Χριστού αντιμέτωπη με υπερφυσικές δυνάμεις.

Γραφει Παυλος Κρουστης