Μία μαγική τριλογία χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων από τη Disney

Η Disney, λανσάρει το μαγικό τελευταίο μέρος της τριλογίας Χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων "Από την οικογένειά μας στη δική σας", υποστηρίζοντας το Make-A-Wish®.

Γράφει: Esquire Editors 03 Νοεμβρίου 2022

Η Disney κυκλοφόρησε σήμερα μια νέα, μαγική, Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με αφορμή την περίοδο των εορτών, για την υποστήριξη του μακροχρόνιου συνεργάτη της, τον παγκόσμιο φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®. "Το Δώρο" είναι μια δίλεπτη ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που εξυμνεί τα όμορφα συναισθήματα αλλά και τη ζεστασιά που προσφέρει στις οικογένειες η αφήγηση ιστοριών, ειδικά όταν βρίσκονται σε μεταβαλλόμενες περιόδους, αλλά κυρίως το πώς ενδυναμώνει τη σχέση τους των μελών μεταξύ τους.

Η διαφήμιση αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας της Disney "Από την οικογένειά μας στη δική σας", η οποία κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022 στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο σε 46 χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας.

"Από την οικογένειά μας στη δική σας" - Μια τριλογία

Η πρώτη Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney, με τίτλο "Λόλα", κυκλοφόρησε το 2020. Στο πρώτο μέρος, οι θαυμαστές γνώρισαν τη Νικόλ με τη γιαγιά της, τη Λόλα και παρακολούθησαν πώς η σχέση τους γινόταν όλο και πιο δυνατή με τις εορταστικές παραδόσεις να περνάνε από γενιά σε γενιά.

Η περσινή συνέχεια με τίτλο "Νέος μπαμπάς", ακολούθησε την ενήλικη Νικόλ και τα παιδιά της, τον Μαξ και την Έλλα, να καλωσορίζουν τον πατριό, Μαϊκ, στο σπίτι τους. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρισκόταν ένα πολύ ιδιαίτερο παραμύθι που αναδείκνυε τη μαγεία που δημιουργείται εντός οικογενειών μέσα από τρυφερές στιγμές όπως το να διαβάσουν μαζί ένα παραμύθι.

Η διαφήμιση του 2020 και η διαφήμιση του 2021 ξεπέρασαν, μαζί, τις 184 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως. Φέτος, η οικογένεια προετοιμάζεται για μια ακόμη εορταστική περίοδο και τον συγκινητικό ερχομό ενός νέου μέλους!

"Το Δώρο" είναι μια συναισθηματική ιστορία για τις αδελφικές σχέσεις, που βιώνεται μέσα από τα μάτια του μικρότερου μέλους της οικογένειας, της Έλλα, καθώς προσαρμόζεται σε ένα οικογενειακό περιβάλλον διαφορετικής δυναμικής. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα αγαπημένο μαλακό παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι και συνδέει το παρελθόν, το παρόν αλλά και το μέλλον. Ενώ αρχικά βλέπουμε τον μεγαλύτερο αδελφό, Μαξ, να δίνει στην Έλλα το παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι για να την συντροφεύει τη νύχτα, στη συνέχεια βλέπουμε την Έλλα να χαρίζει το παιχνίδι στο νεογέννητο αδελφάκι της, στην πρώτη τους συνάντηση, καλωσορίζοντάς το έτσι στην οικογένεια.

Η Sarah Fox, αντιπρόεδρος Marketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, EMEA, δήλωσε: "Τα τελευταία τρία χρόνια, εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν τους χαρακτήρες μας στις ταινίες κινουμένων σχεδίων "Από την οικογένειά μας στη δική σας", περνούν χρόνο μαζί τους, χτίζουν σχέσεις και δημιουργούν αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν η δημιουργία ενός οικογενειακού μοντέλου όπου όλοι οι θεατές, απ’ όλον τον κόσμο, θα μπορούν να ταυτιστούν και να συμμεριστούν τις προκλήσεις που μπορεί να βιώνουν κάποια μέλη της οικογένειάς τους. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την υποστήριξη που λάβαμε, γι’ αυτή τη εορταστική καμπάνια και ελπίζουμε ότι οι οικογένειες και οι θαυμαστές, θα απολαύσουν το συγκινητικό τελευταίο μέρος της τριλογίας".

"Το Δώρο" αναπτύχθηκε και δημιουργήθηκε από τη δημιουργική ομάδα Consumer Products, Gaming & Publishing της Disney, με την επιμέλεια της Angela Affinita, Director of Brand Marketing and Creative και σε συνεργασία με τα Flux Animation Studios στη Νέα Ζηλανδία.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για το live των Offspring στο Release Athens 2026

Η πώληση των εισιτηρίων ξεκίνησε σήμερα στις 12:00 και καλό είναι να μην καθυστερείς αν ενδιαφέρεσαι για την εμφάνισή τους με τους Bad Religion διότι ήδη φλερτάρουν με το sold out.

COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD: Το χριστουγεννιάτικο κανάλι-θεσμός της COSMOTE TV επιστρέφει με πάνω από 130 ταινίες για όλη την οικογένεια

Το προσωρινό κανάλι COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD φέρνει περισσότερες από 130 ταινίες, 25 πρεμιέρες και συνεχή χριστουγεννιάτικη δράση από 5/12 έως 7/1. Το απόλυτο εορταστικό τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Η 5η σεζόν του Stranger Things σπάει όλα τα ρεκόρ στο Netflix

Η πέμπτη σεζόν του Stranger Things σημειώνει τη μεγαλύτερη αγγλόφωνη πρεμιέρα στην ιστορία του Netflix και συνεχίζει δυναμικά. Πώς τα νέα επεισόδια κυριαρχούν στα global charts.

Ποιο τραγούδι του Prince βασίζεται σε αληθινό έγκλημα

Μια πιο προσωπική ματιά στον Prince και την εποχή του Controversy: πώς προσέγγισε τη μουσική, τι τον έκανε ξεχωριστό και γιατί εξακολουθεί να μας απασχολεί μέχρι σήμερα.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Το κόλπο που έκανε ο James Cameron στον "Τιτανικό"-γλίτωσε πολλά εκατομμύρια

Ο James Cameron αποκάλυψε την απλή και έξυπνη τεχνική που χρησιμοποίησε για να εξοικονομήσει χρήματα στα γυρίσματα του Titanic. Ένα απροσδόκητο trick πίσω από μια ιστορική υπερπαραγωγή.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Στην ταινία Blair Witch Project είδαμε τη μάγισσα, αλλά δεν το κατάλαβε κανείς

Μια θεωρία για το Blair Witch Project υποστηρίζει ότι τελικά είδαμε τη μάγισσα κανονικά στην ταινία, απλώς κανείς δεν το πρόσεξε. Και όλα οδηγούν σε μια πολύ συγκεκριμένη σκηνή, που απαιτεί παρατηρητικότητα.

Γραφει Παυλος Κρουστης