Το Thunderbolts* είναι η ταινία της Marvel που περίμενες εδώ και χρόνια
Η νέα ταινία που διαδραματίζεται στο Marvel Cinematic Universe επαναφέρει λίγη από τη μαγεία που είχε χαθεί τα τελευταία χρόνια. Μήπως ήρθε η ώρα να επανέλθει το MCU στις δόξες του;
Δεν περιμένεις από μια ταινία σαν το Thunderbolts* (έχει σημασία ο αστερίσκος) να μιλήσει για βαθυστόχαστα νοήματα, να παραδώσει συγκινητικές ερμηνείες ή έστω να επαναφέρει το Marvel Cinematic Universe στις δόξες εποχής Avengers: Endgame.
Και, πράγματι, δεν το κάνει ακριβώς έτσι. Όμως είναι σε αυτό το μονοπάτι και φέρνει λίγη από τη νεραϊδόσκονη, που έλειπε από τις τελευταίες παραγωγές των Marvel Studios, με τρόπο που θυμίζει "εξιλέωση", σαν αυτή που ψάχνουν οι πρωταγωνιστές της. Για κάποιον λόγο, όλα ταιριάζουν.
Μια "γήινη" περιπέτεια
Το Thunderbolts* είναι μια "γήινη" περιπέτεια, πάντα σε σχέση με το σύμπαν στο οποίο διαδραματίζεται. Σκεφθείτε κάποιο... Black Widow 2 που πλαισιώνεται από άλλους χαρακτήρες του MCU για να φτιάξει το Suicide Squad by Marvel. Σε αντίθεση με τα πολυσύμπαντα, τις διαστάσεις σε άλλους κόσμους, αλλά και τις περίπλοκες πλεκτάνες, που είδαμε στο τελευταίο Captain America, η νέα ταινία στέκεται ως ανάσα φρεσκάδας με μια κλασική συνταγή, που είχε η αλήθεια είναι ότι είχε λείψει.
Σκεφθείτε "αντιήρωες", που νιώθουν χαμένοι και προσπαθούν να βρουν τον δρόμο τους. Σε αυτό το κλίμα μάς βάζει για τα καλά η Florence Pugh, η οποία είναι ο συνδετικός κρίκος, κρυφός ηγέτης αυτής της παράταιρης ομάδας των B-Listers, που αναγκάζονται να συνεργαστούν για να επιβιώσουν, αλλά και για να βρουν τον σκοπό τους. Όπως κάθε συναφές στόρι, που σέβεται τον εαυτό του, βάζει τους ήρωες να αλληλοσκοτωθούν, καθώς αυτοί καταλήγουν να σχηματίζουν την ομάδα των "απόκληρων".
Οι σεναριογράφοι (που έκαναν επίσης τη σειρά BEEF) έπλασαν συμπαγείς διαλόγους, που έχουν ως βασικό στόχο την ανάπτυξη των χαρακτήρων, αλλά και την συνειδητά απλοποιημένη μετάβαση από setpiece σε setpiece. Κάποιο exposition για το παρελθόν κρίνεται θεμιτό, δεδομένου του όγκου του περιεχομένου που έχει προηγηθεί, όμως δεν ενοχλεί, καθώς δίνεται εν μέσω δράσης και ατάκας, προσφέροντας μια φυσικότητα που δεν βλέπαμε τελευταία.
Η συνταγή της ομάδας κρίνεται επιτυχημένη, με τον David Harbour ως Red Guardian να αποτελεί το comic relief κατά κύριο λόγο, χωρίς να του λείπει όμως η ουσία σε άλλες στιγμές, ο "ιμιτασιόν" Captain America, να τιμά τον ρόλο του ως wannabe ηγέτης και ο Sebastian Stan (Bucky aka Winter Soldier) να συνεισφέρει τα μέγιστα σε τουλάχιστον μία από τις πιο cool στιγμές που έχουμε δει στο MCU εδώ και πολλά χρόνια. Η μόνη παράταιρη νότα και όχι τόσο καλά ανεπτυγμένος ως χαρακτήρας είναι η Ghost (Hannah John-Kamen), που... κάπου την έχουμε δει ξανά, όμως δεν θυμίζει πολλά... και, παράλληλα, δεν δίνονται και πολλές πληροφορίες για εκείνη.
FeelgoodΔεν απογοητεύει
Στην αντίπερα όχθη, έχουμε τη θρυλική Julia Louis-Dreyfus στον ρόλο της Valentina Allegra de Fontaine, που συμμετείχε ως guest σε άλλες ταινίες κι εδώ παίρνει την "τελική μορφή" της ως βασικός αντίπαλος της ομάδας. Έχει για στήριγμα τη βοηθό της, η οποία λειτουργεί τόσο εντός, όσο και εκτός σεναρίου για να αναπτυχθεί ο χαρακτήρας της, ενώ λίγο αργότερα εμφανίζεται και η πραγματική απειλή της ταινίας. Εκεί υπάρχει και μια μικρή "κοιλιά" στο μοντάζ, καθώς περνάμε αρκετό χρόνο στην "τελική δοκιμασία" χωρίς να παρουσιάζεται κάτι τρομερά ενδιαφέρον, όμως δεν απογοητεύει εντέλει.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της ταινίας, ειδικότερα για τους φανς, έρχεται σαφώς στο τελευταίο μέρος, το οποίο θα αφήσουμε ασχολίαστο. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι υπάρχουν δύο post-credits scenes, που τιμούν την παράδοση.
To Thunderbolts* έχει χαρακτήρα και καταλήγει να είναι αξιομνημόνευτο, όχι με τον τρόπο που σώθηκε το Deadpool & Wolverine (χρησιμοποιώντας cameos και gimmicks), ούτε μόνο για τις όμορφες χορογραφίες και τις ατάκες του. Η νέα ταινία της Marvel έχει πετύχει σε σημεία-κλειδιά, όπως είναι η ροή, το στήσιμο των ηρώων και της ομάδας και η μεταξύ τους διάδραση. Μέχρι και το soundtrack έχει κάτι αυτήν τη φορά. Οι Thunderbolts* μπορεί να μην είναι οι νέοι Avengers, αλλά σίγουρα είναι στις καλές στιγμές του MCU.
To Thunderbolts* έρχεται 1η Μαΐου στους κινηματογράφους από τη Feeelgood.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Μάθαμε πού μπορείς να δεις το One Battle After Another με τον Leonardo DiCaprio
Η νέα ταινία One Battle After Another με τον Leonardo DiCaprio κάνει πρεμιέρα στη μικρή οθόνη. Μια ιστορία επαναστάσεων, αντιπαραθέσεων και συγκρούσεων που αξίζει να δεις.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΠοιο είναι το καλύτερο μουσικό αλμπουμ όλων των εποχών, σύμφωνα με την επιστήμη
Η ανάλυση της σημαντικότερης βάσης δεδομένων μουσικής κριτικής αποκαλύπτει ποιο άλμπουμ παραμένει στην κορυφή εδώ και δεκαετίες και ποια άλλα έργα διαμορφώνουν τη λίστα των πιο αναγνωρισμένων δίσκων.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςΜια ματιά στο απίθανο live των Kadebostany στην Αθήνα
Οι Kadebostany δεν είναι απλώς ένα συγκρότημα. Είναι μια εμπειρία. Κι εμείς, με χαρά και συγκίνηση, δηλώνουμε για άλλη μια φορά πολίτες αυτής της Δημοκρατίας- και ανυπομονούμε ήδη για την επόμενη συνάντηση.
Τρία ακόμη συναρπαστικά διεθνή acts στο Release Athens x SNF Nostos 2026
Έχουμε και λέμε: Nation of Language την Κυριακή 21 Ιουνίου στο Ξέφωτο ΚΠΙΣΝ και The Flaming Lips και Jehnny Beth την Πέμπτη 25 Ιουνίου στην Πλατεία Νερού.
6 πράγματα που μάλλον δε γνωρίζεις για τον Sir Rod Stewart
Το Σάββατο 13/11, ο θρυλικός Sir ανέβηκε στη σκηνή του Telekom Center Athens για μια μοναδική εμφάνιση με όλες τις επιτυχίες που άφησαν εποχή - από το Maggie May μέχρι το Baby Jane και το Sailing. Αυτή λοιπόν, είναι μία καλή στιγμή για trivia.
Ριφιφί: Η αληθινή ιστορία που ενέπνευσε τον Σωτήρη Τσαφούλια
Από τη μεγάλη οθόνη το 1955, η λέξη "ριφιφί" διείσδυσε στην ελληνική καθομιλουμένη, & ύστερα, το 1992 έγινε πράξη. 33 χρόνια μετά, η μεγαλύτερη ληστεία στα χρονικά της Ελλάδας, περνά και στην tv δια χειρός Σωτήρη Τσαφούλια. Αυτή είναι η ιστορία της.
Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

