
Η πορεία του Volkswagen Golf μέχρι την κορυφή της Ευρώπης
Το μοντέλο-θρύλος της VW, για άλλη μια χρονιά, βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων.
Και στην όγδοη γενιά του, το νέο VW Golf συνεχίζει… ακάθεκτο την επιτυχημένη εμπορική του πορεία. Το μοντέλο-θρύλος της VW, για άλλη μια χρονιά, βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη, με 312.000 παραδόσεις σε πελάτες μέσα στο 2020. Το δημοφιλές μοντέλο "ανέβασε” τις πωλήσεις του από το φθινόπωρο και μετά, με το λανσάρισμα οκτώ νέων εκδόσεων, που συμπλήρωσαν ιδανικά τη γκάμα.
Η έναρξη παραγωγής των πιο σπορ εκδόσεων του μοντέλου, δηλαδή των GTI, GTD και GTE, σε συνδυασμό με τη σταθερή δημοφιλία των εξηλεκτρισμένων εκδοχών του, συντέλεσαν ώστε περισσότερα από 179.00 Golf να εισέλθουν στην κυκλοφορία το δεύτερο μισό του περασμένου έτους. Στατιστικά, το ένα στα τρία Golf που πωλήθηκαν το 2020, ήταν μία εξηλεκτρισμένη έκδοση του μοντέλου.

Αντίστοιχη ήταν η επιτυχία του νέου Golf και στη Γερμανία, όπου περίπου 134.000 αυτοκίνητα παραδόθηκαν σε πελάτες την περασμένη χρονιά. Στην εγχώρια αγορά της VW η υπεροχή της μάρκας ήταν καθολική, καθώς και τις τρεις θέσεις του βάθρου των πωλήσεων κατέκτησαν μοντέλα της – στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Tiguan, με το Passat να ακολουθεί στην τρίτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αξία και η ποιότητα του Golf όγδοης γενιάς επιδοκιμάστηκε ομόφωνα και από τον ειδικό Τύπο της Γερμανίας, με το compact μοντέλο της VW να κερδίζει την πρώτη θέση και στις 16 συγκριτικές δοκιμές που διοργανώθηκαν από έγκριτους τίτλους του ειδικού Τύπου στη Γερμανία, το 2020.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το plug-in υβριδικό Golf eHybrid, εξοπλισμένο με επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, Golf Mk7. Με ισχύ 204 ίππους και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 80 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, το Golf eHybrid αποτελεί ιδανική επιλογή για στελέχη εταιρειών, καθώς ο χρήστης απαλλάσσεται από τον σχετικό φόρο.

Παράλληλα, το mild hybrid Golf eTSI πλέον διατίθεται και στην έκδοση 1.0 eTSI, με ισχύ 110 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, με την ΛΤΠΦ να βρίσκεται κάτω από τις 17.000 €, αποτελώντας μία ακόμα ιδανική επιλογή για εταιρικό αυτοκίνητο.
Τέλος, στις αρχές της άνοιξης θα κάνουν την εμφάνισή τους στους ελληνικούς δρόμους και τα πρώτα Golf GTI, GTD και GTE, ολοκληρώνοντας έτσι και στη χώρα μας την γκάμα ενός πραγματικά εικονικού μοντέλου της σύγχρονης αυτοκίνησης.
Από: Capital.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Το ChatGPT μόλις έγινε ακόμη πιο χρήσιμο
Κάπως έτσι, γίνεται η ζωή μας πολύ πιο εύκολη.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΠώς να πάρεις τα πάνω σου όταν όλα πάνε στραβά
Ποιο είναι τελικά το κλειδί για να βελτιώσεις τη διάθεσή σου;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΤι είναι πάλι αυτή η μάστιγα που λέγεται situationship
Όχι "friends with benefits" αλλά ούτε σχέση. Βασικά σχέση που όμως δεν είναι σχέση. It's complicated. Ορίστε;
Γραφει Πωλινα ΦραγκουΚι αν το Matrix του Keanu Reeves είναι αληθινό;
Ένα βιβλίο επιχειρηματολογεί για την πιθανότητα τα πάντα γύρω μας να είναι μια τεχνητή κατασκευή και ίσως έχει την απάντηση.
Γραφει Γεωργια ΠρεζαΠόσα χρήματα εξασφαλίζουν την ευτυχία σου, σύμφωνα με το Harvard
Τελικά την φέρνουν ή δεν τη φέρνουν;
Γραφει Γεωργια ΠρεζαΟ Tom Hanks υπήρξε υπηρέτης της Cher
Η απίστευτη ιστορία του 67χρονου σταρ και της θρυλικής καλλιτέχνιδας.