
Η άγνωστη ιστορία του Mercedes AMG Red Pig
Το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε την υπογραφή της AMG, χρησιμοποιήθηκε ως βάση δοκιμών για όργανα προσγείωσης μαχητικών αεροσκαφών.

Μπορεί το όνομα AMG να θεωρείται εδώ και δεκαετίες συνώνυμο της Mercedes-Βenz, όμως δεν ήταν πάντοτε έτσι. Η μεταξύ τους συνεργασία ξεκίνησε στα τέλη των 60s, όταν και η AMG επιμελήθηκε μια Mercedes Benz 300SEL που προοριζόταν για συμμετοχή σε αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού, και στην οποία δόθηκε το περίεργο όνομα Mercedes AMG Red Pig (κόκκινο γουρούνι).
Η συμμετοχή της AMG στους αγώνες, χαρακτηρίστηκε από καλύτερα αποτελέσματα απ' ό,τι αναμενόταν, μέχρι τη στιγμή που ο ανταγωνισμός την απέκλεισε και την οδήγησε να δραστηριοποιηθεί στην αεροδιαστημική βιομηχανία. Από εκείνη τη στιγμή, η εικόνα της πορείας της AMG είναι κάπως θολή, μιας και για μεγάλο χρονικό διάστημα χάνονται και τα ίχνη του Red Pig.
Σύμφωνα με το site RoteSau.co.za, το αυτοκίνητο αυτό προέκυψε έχοντας ως βάση μια τρακαρισμένη 300SEL 6.3, στην οποία πιθανότατα τοποθετήθηκε νέο πλαίσιο, ώστε να μπορέσει να συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (ETCC). Οι προϋποθέσεις που έπρεπε να πληρούνται, ήταν το αγωνιζόμενο αυτοκίνητο να βασίζεται σε μοντέλο παραγωγής (με τουλάχιστον 1.000 μονάδες να έχουν περάσει τη γραμμή παραγωγής) και να διατηρούν τα βασικά στοιχεία του εσωτερικού τους, μεταξύ των οποίων και τα πίσω καθίσματα.
Οι επεμβάσεις της AMG στην 300SEL
Ανάμεσα στις επιτρεπόμενες αλλαγές, ήταν η μείωση του βάρους και μικροεπεμβάσεις στον κινητήρα, π.χ. τους κυλίνδρους και τις κεφαλές. Η AMG, αύξησε τη χωρητικότητα του V8 από 6.3 σε 6.8 λίτρα, ενώ προχώρησε σε βελτιώσεις στις κυλινδροκεφαλές, στον στρόφαλο και στους άξονες. Αποτέλεσμα ήταν η αύξηση της ισχύος από 250 σε 428 ίππους και της ροπής από 498 σε 605 Nm αντίστοιχα. Η μετάδοση της κίνησης γινόταν στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 4 σχέσεων, του οποίου η λειτουργία προσομοίαζε σε χειροκίνητο σειριακό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά, το Red Pig είχε επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε 4,2'' και τελική 265 km/h. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που υπολογίζεται πως είχε βάρος λίγο πάνω από 1.600 κιλά.
H συνέχεια στο TopGear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική
Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΑν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser
Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΟι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.
Γιατί η δύναμη στους πήχεις σου είναι μυστικό μακροζωΐας
Η δύναμη της λαβής είναι βασικός δείκτης υγείας και μακροζωίας. Μάθε πώς με απλές ασκήσεις για τους πήχεις μπορείς να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και να μειώσεις κινδύνους.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςO Neymar κληρονόμησε 1 δισ. ευρώ από κάποιον Βραζιλιάνο που δεν είχε συναντήσει ποτέ
Ένας Βραζιλιάνος επιχειρηματίας που δεν είχε γνωρίσει ποτέ τον Neymar φαίνεται πως άφησε σε εκείνον την περιουσία του. Η κληρονομιά αγγίζει το 1 δισ. ευρώ.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΈχει φάει ξύλο και μαχαιριά, τον έχουν χτυπήσει αμάξι και λεωφορείο-ποιος πασίγνωστος ηθοποιός παραμένει ζωντανός
Για τους περισσότερους ηθοποιούς η δράση τελειώνει όταν κλείνουν οι κάμερες, για εκείνον όμως, συνεχίζεται και στην καθημερινότητά του. Κι ύστερα λένε για τις γάτες ότι είναι εφτάψυχες... Spoiler alert: Συμμετέχει στο cast του Wednesday.
Γραφει Νικη Κοντομηνα