Η αποκάλυψη του EQC, του πρώτου αυτοκινήτου για το νέο ηλεκτρικό brand της Mercedes

Ένα crossover SUV για την καινούρια υπερ-τεχνολογική περιπέτεια της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Γράφει: Esquire Editors 06 Σεπτεμβρίου 2018

Βυθίζοντας το πεντάλ του γκαζιού, αυτή τη φορά δεν θα συναντήσεις πιστόνια και κυλίνδρους. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει ένας εντελώς καινούριος κινητήρας για ένα εντελώς καινούριο μοντέλο, ενός εντελώς καινούριου brand. Το EQC αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο και το ξεκίνημα της καινούριας (θυγατρικής) φίρμας των ηλεκτρικών μοντέλων EQ της Mercedes, στην οποία η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δώσει ίδιο βάρος με τις Mercedes-AMG και Mercedes-Maybach.

Η αποκάλυψη του EQC, του πρώτου αυτοκινήτου για το νέο ηλεκτρικό brand της Mercedes

Το όνομα EQ είναι στην ουσία μία παραλλαγή του IQ αλλά με σαφείς τις ηλεκτρικές του καταβολές (Electric Intelligence). Η νέα φίρμα επιδιώκει να κρατήσει αποστάσεις από την παραδοσιακή δομή της Mercedes. Αυτό, παρότι αρχικά μοιάζει παράδοξο, στην ουσία παίζει το ρόλο και του μεγαλύτερου πλεονεκτήματος: Η EQ θέλει να χτίσει μόνη της την ιστορία της και να καθιερωθεί σαν ένα από τα πιο καινοτόμα brands στην ιστορία της ηλεκτροκίνησης. 

Η EQ δεν επικεντρώνεται μόνο στα αυτοκίνητα καθεαυτά αλλά σκοπεύει να προσφέρει μία ευρύτερη γκάμα από προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνολογίες που περιστρέφονται γύρω από τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Ειδικά για το EQC έχουν σχεδιαστεί έξυπνες λειτουργίες όπως ο σχεδιασμός των διαδρομών, νέοι μηχανισμοί υποστήριξης και εύκολη κεντρική διαχείριση. 

ΜΕΡΣ 13

Το πρώτο της μοντέλο της EQ προσφέρει ποιότητα, ασφάλεια και άνεση. Είναι ένα crossover SUV με στοιχεία coupé χάρη στη γραμμή της οροφής του, τον σχεδιασμό των παραθύρων με τη χαμηλή ζώνη του ιμάντα και την οπίσθια θήκη της οροφής. Όλα πάνω στο EQC συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην αεροδυναμική λειτουργία του. Μάλλον μιλάμε για το φρέσκο αισθητικό πρόσωπο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Mercedes.

ΜΕΡΣ 12

Όσον αφορά τα τεχνολογικά highlights του EQC, έχουν να επιδείξουν το σύστημα infotainment ΜΒUX, που έχουμε δει στην νέα A-Class, το οποίο διαθέτει δύο ενιαίες οθόνες αφής, προηγμένο σύστημα φωνητικών εντολών και λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, λειτουργώντας ουσιαστικά σαν βοηθός του οδηγού, με εξελιγμένη όμως αντίληψη.

Και οι επιδόσεις του στον δρόμο; Ας ξεκινήσουμε λέγοντας ότι το EQC είναι εξοπλισμένο με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες: Ο πρώτος που τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια βρίσκεται στον μπροστινό άξονα, ενώ ο δεύτερος στον πίσω. Κάτι που σημαίνει πως το όχημα αποκτά χαρακτηριστικά ενός 4x4.

ΜΕΡΣ 14

Η ισχύς και των δύο κινητήρων φτάνει τα 300 kW (ή 408 ίππους αν προτιμάς), με καθορισμένα μέγιστη ροπή στα 76,6 χιλιογραμμόμετρα.Η EQ έχει κάνει γνωστή την αυτονομία του EQC, που ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα, αλλά και την τελική του ταχύτητα στα 180 χλμ/ώρα.

Άλλο νέο χαρακτηριστικό του, είναι η ρύθμιση της ταχύτητας σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αλλά και η αυτόματη παρουσίαση εναλλακτικών διαδρομών. Το EQC περιλαμβάνει 5 διαφορετικά driving modes: Τα Comfort, Eco, Max range, Sport και ένα που μπορεί να ρυθμιστεί ακριβώς από τον οδηγό. Μάλιστα, το πρόγραμμα Eco προσφέρει στον οδηγό υποστήριξη για την εξοικονόμηση ενέργειας, προβλέποντας τις κινήσεις που πρέπει να κάνει. Έτσι, προτρέπει την μειωμένη χρήση του γκαζιού ή ακόμη και την πίεση πάνω σε αυτό.

ΜΕΡΣ 15

Όπως κάθε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι εφοδιασμένο με φορτιστή εσωτερικού χώρου (OBC) χωρητικότητας 7.4 kW -κάτι που το κάνει κατάλληλο για φόρτιση AC στο σπίτι ή στους δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Υπάρχει ωστόσο και η δυνατότητα χρήσης του Wallbox (τρεις φορές πιο γρήγορη φόρτιση σε σχέση με την οικιακή πρίζα).

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Το δώρο της SEGA που έσωσε την Nvidia

Η Nvidia μπορεί σήμερα να αξίζει πάνω από 4 τρισ. δολάρια, αλλά στα ’90s βρέθηκε ένα βήμα πριν το τέλος. Κι όμως, ένα "δώρο" 5 εκατ. δολαρίων από τη Sega ήταν αυτό που την έσωσε.

Γραφει Παυλος Κρουστης

F1 GP Άμπου Ντάμπι: Πρωταθλητής ο Lando Norris της McLaren γιατί ήταν πολύ cool

Ο Lando Norris ολοκλήρωσε το τελευταίο Grand Prix της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι τρίτος και κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή παρά την νίκη του Max Verstappen.

Αυτή είναι η πιο αγχωτική πόλη του κόσμου σύμφωνα με έρευνες-είναι η Αθήνα στη λίστα;

Πώς διαμορφώνεται ο χάρτης του αστικού άγχους το 2025 και γιατί κάποιες πόλεις πιέζουν περισσότερο τους κατοίκους τους. Αυτές είναι οι τάσεις πίσω από την αυξανόμενη αστική κόπωση.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Το αλκοόλ έχει πρωτεύουσα και δεν είναι αυτή που νομίζεις

Ένα ταξίδι στις πόλεις όπου η σχέση με το αλκοόλ αποτελεί κομμάτι της ταυτότητάς τους. Πώς διαφορετικοί προορισμοί διαμορφώνουν μοναδικές κουλτούρες γύρω από τη νυχτερινή ζωή και το ποτό.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Αυτές ήταν οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις στην Google για το 2025

Το Google Year in Search 2025 δείχνει τι πραγματικά απασχόλησε την Ελλάδα φέτος. Οι αναζητήσεις σκιαγραφούν μια χρονιά γεμάτη ένταση, αλλαγές και μικρές καθημερινές εμμονές.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Η σοκαριστική έρευνα του MIT για το μέλλον της ανθρωπότητας

Νέα μελέτη του MIT αναλύει τον πιθανό αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης σε δεξιότητες, μισθούς και θέσεις εργασίας, φωτίζοντας το μέγεθος των αλλαγών που μπορεί να έρθουν.

Γραφει Τιμος Σαλαμες