Η ξεχωριστή περίπτωση του Lexus UX Hybrid

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το πρώτο ηλεκτροκίνητο υβριδικό compact crossover. Και είναι απαράμιλλο.

Ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού έκανε το νέο Lexus UX Hybrid. Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό ηλεκτρικό crossover που βασίζεται στην τεχνολογία Self Charging Hybrid. Έναν αρμονικό συνδυασμό της βενζινοκίνησης με την ηλεκτροκίνηση, όπου κάθε αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Lexus έχει τη μοναδική ιδιότητα να επαναφορτίζεται καθώς κάποιος το οδηγεί, χωρίς πρίζες, χωρίς diesel, χωρίς συμβιβασμούς.

Με αποφασιστικό και μοναδικό σχεδιασμό, το UX Hybrid δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Το ξεκάθαρο ιαπωνικό του design είναι ένα επιτυχημένο mix δύναμης και ευελιξίας - κάτι που βοηθά στην επίτευξη των στόχων που αρχικά είχε θέσει η εταιρεία: αίσθηση περιπέτειας αλλά και απόλυτη ασφάλεια που αιχμαλωτίζονται μέσα σε κομψές γραμμές. 

Η ξεχωριστή περίπτωση του Lexus UX Hybrid

Η Lexus έχει δώσει τεράστια προσοχή στο craftsmanship με την σημασία στη λεπτομέρεια να είναι εμφανής στην ποιότητα της κατασκευής του τόσο  στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό:  Στα πλάγια, το αμάξωμά του διακρίνεται από μια σειρά από καθαρές, δυναμικές γραμμές που ενισχύουν τη μοναδική αισθητική του. Στο μπροστινό μέρος, η χαρακτηριστική μάσκα μοιάζει να πηγάζει από το έμβλημα Lexus που βρίσκεται στο κέντρο, ενώ οι προβολείς LED τριών κατευθύνσεων τονίζονται από τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας σε σχήμα βέλους. Με γνώμονα τη γνήσια καινοτομία, η ομάδα σχεδίασης του UX ανέπτυξε πολλές αεροδυναμικές προσθήκες. Αυτές περιλαμβάνουν ένα πτερύγιο που προσαρμόζεται στο πίσω φως και ενισχύει τη σταθερότητα του οχήματος σε πλευρικούς ανέμους καθώς και τα κλιμακωτά πτερύγια στους θόλους των τροχών που βελτιώνουν το χειρισμό στις στροφές.

Στο εσωτερικό του, υπάρχει μια έξυπνη σχεδιαστικά οπτική που επιτρέπει στον οδηγό να αντιλαμβάνεται με ακρίβεια το μέγεθος του UX και σε συνδυασμό με την ευρεία ορατότητα, το καθιστά εξαιρετικά εύκολο το χειρισμό του στην πόλη. Ο πίνακας των οργάνων δίνει την αίσθηση πως αποτελεί απρόσκοπτη επέκταση της επιφάνειας που ορίζει το παρμπρίζ από το κάθισμα του οδηγού. 

Η καμπίνα του UX καλύπτεται από μια δερμάτινη ταπετσαρία όπου χάρη στη δεξιοτεχνία των Takumi έχει δημιουργηθεί με ειδική τεχνική Sashiko, που χρησιμοποιείται για την ενίσχυση των στολών Τζούντο και Κέντο. Επίσης, διατίθεται και μια νέα εσωτερική επένδυση ή οποία αναπαριστά το ντελικάτο χάρτινο μοτίβο των συρόμενων θυρών τύπου Shoji, που συχνά συναντάται στα Ιαπωνικά σπίτια.

Το UX έχει δημιουργηθεί από μηδενική βάση με καινούργιο σασί και ανάρτηση, έχει ισχύ 250h που πηγάζει από ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο επιτυγχάνει χαμηλές εκπομπές ρύπων, ενώ διατίθεται και με All-Wheel Drive. Στο UX υπάρχουν και πολλές ακόμη τεχνολογίες όπως το  Panoramic View Monitor και το παγκοσμίου επιπέδου σύστημα Mark Levinson Premium Surround, ενώ όλες οι εκδόσεις του είναι εξοπλισμένες με το Σύστημα Ενεργητικής Ασφάλειας Lexus Safety System+ στον βασικό εξοπλισμό. Περιλαμβάνεται ακόμη σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας με σύστημα ανίχνευσης για να διατηρείται πάντοτε η πορεία. Το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πορείας ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα σε σχέση με εκείνη του προπορευόμενου οχήματος, ενώ το προσαρμοζόμενο σύστημα υψηλής δέσμης βελτιώνει την ορατότητα κατά τη διάρκεια της νύχτας.

ΛΕΞΟΥΣ 2

Η τιμή του ξεκινά από €31.000 και αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά τους πρώτους μήνες του 2019. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τι πρέπει να κάνεις για να έχεις τύχη στη ζωή σου, σύμφωνα με το TikTok

Παραδόξως, κάποιες από αυτές τις συμβουλές παύλα πρακτικές, βγάζουν νόημα.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Τι σχέση έχει ο Tony Soprano με τον LeBron James

O James Gandolfini είχε υποδυθεί ξανά τον θρυλικό ήρωα σε ένα μικρό βίντεο που έχει όλες τις απαντήσεις.

Γραφει Παυλος Κρουστης